וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחוזה הגדול בהיסטוריה: קרלוס טבס נפרד בדמעות מבוקה ג'וניורס

אחד מסמליה הגדולים של הקבוצה הוחלף דקה לפני סיום הניצחון 1:4 על קולון, אחרי שכבש שער ובישל, ומירר בבכי על הספסל. הקהל התחנן שיישאר, אבל בבוקה יודעים: הוא בדרך לסין

אוהד בוקה ג'וניורס מתחנן בפני קרלוס טבס להישאר. GettyImages
הקהל התחנן, תישאר. טבס במשחקו האחרון/GettyImages

קרלוס טבס ערך הלילה (בין ראשון לשני) את מה שנראה כמשחקו האחרון בבוקה ג'וניורס באצטדיון הבומבונרה (בקדנציה הזאת) ונפרד מאוהדי הקבוצה. טבס הוחלף דקה לפני הסיום, במשחק שבו קבוצתו ניצחה 1:4 את קולון, והודה לקהל שעמד על רגליו והודה לשחקן האהוב.
טבס, אוהד בוקה ג'וניורס מיום היוולדו שהפך לכוכבה הגדול, ירד מהמגרש כשהוא נרגש מאוד. הוא הניף ידיים לעבר היציעים, סימן על סמל הקבוצה על החולצה, ולאחר מכן התיישב על הספסל ומירר בבכי. במשחק האחרון שלו טבס כבש שער ובישל שער נוסף. בקדנציה השנייה שלו טבס שיחק 56 משחקים, בהם כבש 25 שערים.

ביציעי הבומבונרה הונפו שלטים שקוראים לשחקן להישאר. "קרליטו לא הולך" קראו השלטים, "טבס הוא בוקה, בוקה היא טבס, והוא לא עוזב" שרו האוהדים, שרבים מהם באו עם חולצות שמתחננות ממנו להישאר. מספר אוהדים אף פרצו לדשא וקדו קידה לשחקן. אבל לצערם, זה לא ימנע את המעבר של הכדורגלן האהוב, שעל פי הדיווחים קיבל הצעה של 80 מיליון דולר לשנתיים מהקבוצה הסינית שנחאי שינואה, מה שיהפוך אותו לכדורגלן עם המשכורת הגבוהה בעולם.

הכותרת ב"אולה" קראה "אם אתה רוצה לבכות, תבכה", מאמן בוקה שארוס שולטו טוען שהשחקן עדיין לא קיבל החלטה סופית, אבל טבס שלא כהרגלו סירב לדבר עם העיתונאים. "הוא עומד לעזוב", אמר גורם בהנהלת בוקה, "נשאר רק להפוך את זה לרשמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully