וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: "זה לא משחק שאפשר לעבור עליו לסדר היום"

19.12.2016 / 9:13

ההדחה משמינית גמר גביע המדינה על ידי הפועל באר שבע עשויה להביא שינויים בסגל האלופה. בהנהלה יודעים: "נשארנו רק עם הליגה וביכולת הזאת, גם זה יגמר לנו". לראשונה העונה: הקהל שרק בוז לשחקנים

שחקני מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
יגיעו שינויים בעקבות ההפסד? שחקני ראשון לציון/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון הודחה אמש (ראשון) בשמינית גמר גביע המדינה לאחר שנוצחה 104:96 על ידי הפועל באר שבע מהליגה הלאומית. הכתומים הציגו משחק הגנה רפוי ואפשרו לבאר שבע, שקולעת 73.3 נקודות למשחק, לחגוג ולעבור את המספר הזה כבר לפני סוף הרבע השלישי. במועדון לא קיבלו בהבנה את ההפסד, וצפויים לערוך שיחות היום, גם עם הצוות המקצועי וגם עם חלק מהשחקנים. גם הקהל הכתום לא נשאר חייב לאור היכולת החלשה ולראשונה העונה, למרות מספר הפסדים מביכים במסגרת האירופית, נעמדו ושרקו בוז לשחקנים, שחלקם זכו בעונה שעברה באליפות היסטורית.

"זה לא משחק שאפשר לעבור עליו לסדר היום", אמר אחד מחברי ההנהלה של הקבוצה אמש, "ניצחון אחד משבעת המשחקים האחרונים באירופה, הדחה משפילה נגד קבוצה מהליגה הלאומית בגביע, נשארנו רק עם הליגה, וביכולת הזאת מהר מאוד גם זה יגמר לנו".

שון דאוסון השלים אמש חודש מאז המשחק האחרון שלו. דאוסון נפצע בסיום משחק הניצחון על הפועל חולון, וסובל מדלקת בברך, ממנה היה אמור לחזור בתחילה אחרי שבועיים, אך לא מצליח להתאושש והכאבים מונעים ממנו לשחק. בעיר היין מעריכים כי דאוסון ישוב לפעילות נגד מכבי תל אביב ביום שני הקרוב, אך לא יכולים להיות בטוחים בכך. "הוא השחקן היותר היחיד בקבוצה שלנו", אמר אחד הגורמים בקבוצה, "בגלל שהוא לא משחק, המשחק נראה לא טוב. העובדה הזאת אומרת שאנחנו לא מספיק טובים מצד אחד, אבל גם שלא כל שינוי יגרום לקבוצה להראות טוב יותר".

כבר ביום רביעי הקרוב תארח ראשון לציון את קרשיאקה הטורקית במסגרת המחזור העשירי של ליגת האלופות של פיב"א, בידיעה שהפסד יסבך אותה גם במלחמה על עלייה מהמפעל לשלבי ההכרעה של היורופקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully