וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "עשינו שטויות, בלבלתי את השחקנים ובלבלתי את עצמי"

18.12.2016 / 22:15

מאמן הפועל באר שבע לקח אחריות לאחר ההפסד השני העונה בליגה: "לא זוכר משחק שכמעט לא יצרנו מצבים. הלכנו לאיבוד, אבל נלמד מזה". סילבס: "איך אומר המשורר סימאונה? מודה לאמהות של שחקניי שנתנו להם כאלה ביצים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע אמנם הפסידה הערב (ראשון) 1:0 להפועל רעננה, אך ברק בכר ואנשי המועדון בוודאי היו קונים בכל פעם הפסד אחד אחרי תשעה ניצחונות ליגה. האלופה הייתה טובה בהרבה מיריבתה, אך לא הצליחה למצוא את הרשת והפער ממכבי תל אביב ירד לתשע נקודות.

"זו הייתה שליטה ללא תכלית", אמר ברק בכר. "אני לא זוכר משחק כזה שכמעט לא יצרנו מצבים. התחלנו טוב, אבל במחצית השנייה הלכנו לאיבוד ועשינו שטויות. החלפנו מהלכים, בלגנו את המשחק, בלבלתי את השחקנים, בלבלתי את עצמי. לא הלך, נלמד מזה. לא פשוט מול קבוצות שמסתגרות, אבל עד היום הצלחנו טוב מאוד והיום הלך פחות טוב. בעונה שעברה הסתדרנו מול רעננה עם שלושה ניצחונות ותיקו. עשינו טעות ונענשנו מול קבוצה שיודעת לסגור מצוין ונתנה משחק הגנה הירואי. כל הכבוד להם. העייפות אצלנו היא טבעית, גם אני מרגיש אותה, אבל לא קרה כלום. ממשיכים קדימה. אי אפשר לנצח כל העונה. רצינו להאריך את השיא שקבענו בשבוע שעבר, אבל לא הלך וננסה להתחיל מחדש".

"די מתסכל, אני חושב שרעננה הייתה יותר על הדשא מאשר פעילה במשחק, אבל צריך להגיד להם כל הכבוד", ציין מאור בוזגלו. "לא יודע אם הגיע להם לנצח, כי הם הגיעו למצב אחד וכבשו מטעות שלנו, אבל לא היה משחק טוב שלנו. ההחלטות בחלק ההתקפי לא היו נכונות וצריך ללמוד מזה, אבל אולי בסוף זה יבוא לטובתנו. כמו שלא שמחנו עד השמיים מהניצחונות, ככה לא מורידים את הראש אחרי הפסדים בהפועל באר שבע של השנים האחרונות".

על העתיד: "מי אמר שאני עוזב? אני נמצא בקבוצה הכי טובה בארץ, טוב לי ואני מקבל אהבה גדולה. הדבר הכי חשוב מבחינתי זה להתרכז בלעשות הכי טוב על המגרש".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה ניצחה את הפועל באר שבע 0:1

לכתבה המלאה
מאמן הפועל רעננה חיים סילבס. יוסי ציפקיס
"צריך שהכול יתחבר כדי לנצח את הפועל באר שבע". סילבס/יוסי ציפקיס

"איך אומר המשורר דייגו סימאונה, אני מודה לאמהות של השחקנים שלי שאלוהים נתן להם כאלה ביצים", אמר חיים סילבס. "צריך שהכול יתחבר כדי לנצח את הפועל באר שבע. היינו מרוכזים מהרגע הראשון וידענו לעשות בקור רוח עם ההזדמנות הראשונה את השער. לא אקח לעצמי קרדיט שלא מגיע לי, אין נוסחה לעצור את הפועל באר שבע. הקרדיט מגיע לשחקנים שנתנו הכול. איבדנו לפני כן נקודות יקרות ואני מקווה שזה לא יחסר לנו. אמרתי כבר שנצטרך לשייף קצת את החלק הקדמי ונהיה קבוצה חזקה".

על יובל שבתאי: "אנחנו אוהבים אותו מאוד, אבל זה לא יאה ולא נאה לדבר עליו כשהוא נמצא בקבוצה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully