וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים רתח על השיפוט: "מתעללים בנו כל שבוע". הפועל חיפה פנתה למגבו

18.12.2016 / 21:05

מאמן אשקלון זעם בסיום ההפסד 3:1 להפועל חיפה: "רוצים להוריד אותנו ליגה? תגידו ונוותר. צריך לבדוק מה קורה באיגוד השופטים". דני גולן: "שמים את האגו בצד", מגן בית"ר עשוי להגיע

מהראן לאלה חוגג/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה פתחה הערב (ראשון) את עידן דני גולן וניר קלינגר עם ניצחון ביתי 1:3 על הפועל אשקלון והתרחקה מעט מהתחתית. השופט מנשה משיח היה הכתובת לטענות של האשקלונים, שהוליכו עד לדקה ה-67 בזכות שער של איסו לינגאנה. אלא שצוות השיפוט העניק פנדל שלא היה ואישר שער בנבדל, בדרך למהפך של המארחת עם צמד של מהראן לאלה. שלומי ארבייטמן חתם בתוספת הזמן.

עוד לפני המשחק, לוואלה! ספורט נודע כי הפועל חיפה פנתה למגן השמאלי של בית"ר ירושלים, אורי מגבו, ששותף העונה במשחק אחד בלבד - בתבוסה להפועל חיפה. ניר קלינגר ודני גולן מחפשים מגן שמאלי שיהווה אלטרנטיבה לחיים מגרלשווילי. אחרי שכבר בדקו את אופציית שמואל שיימן וגל שיש, כעת בודקים במועדון את אופציית המגן בן ה-29, שיכול לשחק גם בקישור. בסביבתו של השחקן שוקלים גם יציאה לחו"ל.

שלומי ארבייטמן שחקן הפועל חיפה חוגג. אדריאן הרבשטיין
חיכה לשער הזה. שלומי ארבייטמן/אדריאן הרבשטיין

דני גולן, מאמן הפועל חיפה: "אני מאוד שמח, היה ברור שאם נקבל גול ממהלך המשחק זה יקשה עלינו והלחץ ישפיע, אבל ירדנו למחצית. יש מנהל מקצועי, דיברנו על דברים, עשינו שינויים שאני בדרך כלל לא אוהב לעשות אותם כשאני מאמן יום וחצי, אבל ניר זרק מילה, דיברנו ואמרנו שיש לנו את המשחק הזה להרוויח. עכשיו יש לנו שבוע לעבוד. היינו יותר מראויים, הבקענו שלושה שערים, החמצנו פנדל, כבשנו מנבדל. הייתה קבוצה אחת על המגרש בחצי השני, היה קצת קשה, אבל אני שמח. אני מספיק מנוסה ויודע לקחת את ההחלטות שלי, אנחנו שמים את האגו בצד. חיזוק? אנחנו מתעסקים בשחקנים שיש, לא באלה שאין".

כובש השער השלישי, שלומי ארבייטמן: "הרגשה נפלאה לכבוש אחרי הרבה זמן, כולם ראו את זה, אבל אני יותר שמח שניצחנו. עברנו זעזוע בתקופה האחרונה ואני שמח שניצחנו במשחק סופר חשוב עבורנו. לא מתעסק במה שהיה בעבר, יש כאן צוות חדש עם שיטה שונה ודרך שונה. במחצית השנייה עלינו בצורה שונה לגמרי ואני בטוח שממשחק למשחק נשתפר ונהיה טובים יותר. הפועל חיפה נבנתה השנה בצורה יוצאת מן הכלל ויכולה להגיע הרבה יותר גבוה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. אדריאן הרבשטיין
אולי כדאי להביא שופטים מקפריסין. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

יובל נעים, מאמן הפועל אשקלון, רתח על החלטות השיפוט: "כל הזמן אומרים שאנחנו מתבכיינים. לא יכול להיות שאנחנו משחקים בצורה טובה ומקבלים פנדל שלא נברא וגול ברור מאופסייד. מה חושבים, שאנחנו הפועל באר שבע שאפשר לתת לה פור? יכול להיות שהפועל אשקלון מפריעים למישהו בליגה? תגידו לנו, נוותר. זה בלתי אפשרי, כל משחק זה חוזר על עצמו. מתעללים בנו במשחקי חוץ. אם שופט עשה טעות, תעלה אותו לחודשיים ליציע. זה לא יכול להיות. אי אפשר ככה. אם אתם רוצים להוריד את אשקלון ליגה תגידו, נוותר, נשלב שחקני נוער. כל שבוע זה חוזר על עצמו. זה בדיוק כמו הסיפור עם הבקרה, נותנים לקבוצות שאין להן אישור על הכסף לשחק, צריך לבדוק מה קורה באיגוד השופטים. הגיעו מים עד נפש. אולי צריך להביא שופטים מקפריסין, כמו פעם.

נעים המשיך: "זה לא אמיתי. בכל פעם שאנחנו יוצאים מגבולות אשקלון זה מה שקורה. יש פה הנהלה שצריכה לעשות מעשה, זה מעבר ללשלוח מכתב לאיגוד השופטים, אי אפשר לחיות עם זה. אנשים פה לפני התקפי לב, אנשים עם לחצים בחזה, אי אפשר לעמוד בזה. למכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל באר שבע זה לא היה קורה. אם אני אבקש לפסול שופט ממשחקים של אשקלון, נראה לכם שזה יעניין אותו? הוא רוצה לשפוט את הגדולות. שפעם אחת יעשו מעשה, כל הזמן מטייחים ועושים תיקונים, שפעם אחת יעשו מעשה. אמנם נולדנו בלילה, אבל לא אתמול בלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully