וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שער ניצחון לאלמוג כהן מול לברקוזן, באיירן שוב ראשונה

קשר נבחרת ישראל כבש את שערו השני העונה, כשמתוך הרחבה שלח כדור שטוח וחכם לרשת של לנו (73) ב-1:2 של אינגולשטאדט. וחשף חולצה בעברית. פצצה של דוגלאס קוסטה סידרה לבווארים 0:1 על דרמשטאדט

שחקן אינגולשטאדט אלמוג כהן. AP
כבוד. אלמוג כהן חוגג/AP

המחזור ה-15 בגרמניה נמשך היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון, באיירן מינכן גברה 0:1 על דרמשטאדט האחרונה וחזרה למקום הראשון על חשבון ר.ב לייפציג, שגברה אמש 0:2 על הרטה ברלין. לאחר מכן גנב אלמוג את ההצגה כשכבש שער ניצחון נאה ב-1:2 המפתיע של אינגולשטאדט על לברקוזן בביי ארנה.

באיירן מינכן - דרמשטאדט 0:1

לאחר שהפסידה לדורטמונד בליגה ולרוסטוב בליגת האלופות, אלופת גרמניה נראית טוב בהרבה והיום היא רשמה ניצחון חמישי ברציפות. הבווארים שלטו לאורך כל המשחק והגיעו למספר מצבים, אך השער היחיד במשחק היה של דוגלאס קוסטה. הברזילאי קיבל מעט מרחב במרכז המגרש, התקדם ומ-30 מטר שלח כדור אדיר שהלך לחיבור של שערו של מיכאל אסר. הבווארים משווים את מספר הנקודות של ר.ב לייפציג (36) וחוזרים למקום הראשון בזכות הפרש שערים עדיף, כשביום רביעי ייערך משחק העונה בין שתי המוליכות.

דוגלאס קוסטה באיירן מינכן. GettyImages
שער ענק. דוגלאס קוסטה/GettyImages

באייר לברקוזן - אינגולשטאדט 2:1

לפני כחודשיים כבש אלמוג כהן מול דורטמונד, והערב הוא עשה את זה מול קבוצה גדולה נוספת בבונדסליגה, ולא רק כבש, כי אם חגג את שער הניצחון החשוב של קבוצתו, שעלתה למקום ה-16 המוביל למבחנים על הישארות בליגה. האורחת פתחה היטב, עלתה ליתרון מראשו אלפרדו מוראלס בדקה ה-26 ונתנה את האות למחצית שניה מלאת אירועים. זה החל עם הרחקתו של צ'ארלס אראנגיס בדקה ה-49, נמשך עם החמצה גדולה של קשר נבחרת ישראל בדקה ה-62, שוויון של אדמיר מחמדי כעבור דקה ואז הגיע הרגע הגדול של כהן. פסקל גרוס מצא בתוך הרחבה את הישראלי בדקה ה-73, וזה עצר ובעט שטוח לפינה של ברנד לנו כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

שחקן אינגולשטאדט אלמוג כהן. AP
ביצוע נאה. אלמוג כהן בועט/AP
שחקן אינגולשטאדט אלמוג כהן. AP
וחוגג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully