וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: באלוטלי כבש צמד, ניס אלופת החורף אחרי הפסד של מונאקו

החלוץ האיטלקי הוביל את המוליכה המפתיעה לניצחון 1:2 על דיז'ון ולאליפות הסיבוב הראשון, לראשונה בתולדותיה, בעקבות ה-1:3 של ליון הרביעית במונאקו. מארסיי ניצחה 0:2 את ליל

מריו באלוטלי שחקן ניס עם כובע של סנטה קלאוס. רויטרס
ממשיך ליהנות בריביירה. מריו באלוטלי/רויטרס

אחרי ההפסד המפתיע של פריס סן ז'רמן בגנגאן, ניס ידעה לנצל את המעידה, פתחה פער של שבע נקודות בפסגה על פני האלופה עם 1:2 ביתי על דיז'ון וגם הבטיחה לראשונה בהיסטוריה את אליפות החורף אחרי הפסדה של מונאקו 3:1 לליון. הפער ממונאקו עומד כעת על ארבע נקודות. מארסיי גברה 0:2 על ליל ועלתה למקום השישי, קון הביסה 0:3 את מץ ונמלטה מהקו האדום.

מריו באלוטלי שחקן ניס מול דיז'ון. רויטרס
כובש, מבשל או סופג כרטיס בכל משחק שלו בניס. מריו באלוטלי/רויטרס

ניס - דיז'ון 1:2

צמד שלישי העונה למריו באלוטלי בליגה הצרפתית, ועם שמונה שערים בתשעה משחקים הוא דאג להבטיח לניס עוד שבוע בפסגה. דיז'ון מהתחתית עשתה חיים קשים למוליכה, כשז'וליו טבארס השווה בפנדל בדקה ה-37, חמש דקות אחרי פנדל מדויק של באלוטלי. אלא שניס עלתה נלהבת למחצית השנייה ובדקה ה-50 הסקורר האיטלקי דחק מקרוב פנימה את כדור הרוחב שהעביר המגן ארנו סוקה. סדריק וארו הוותיק הספיק לקבל כרטיס אדום בדקה ה-89 ודיז'ון סיימה ב-10 שחקנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רדאמל פלקאו שחקן מונאקו עם השופט רודי בוקה. רויטרס
הרצף נעצר. רדאמל פלקאו/רויטרס

מונאקו - ליון 3:1

קבוצת ההתקפה הטובה באירופה הסתפקה הפעם בשער אחד ונעצרה אחרי שמונה מחזורים ללא הפסד (שישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו). מתיו ולבואנה, שנמצא בכושר נפלא לאחרונה, הכין לראשיד גזל שסובב מקצה הרחבה אל הרשת בדקה ה-29, וכבש בעצמו, מחזור רביעי ברציפות, אחרי בישול של גזל בדקה ה-65. מונאקו, שאיבדה בכרטיס אדום את המגן בנג'מין מנדי בדקה ה-39 אחרי שבעט ללא כדור בצורה מטופשת בקורנטן טוליסו, נחלצה מספיגה נוספת כשהשוער דניאל סובאשיץ' עצר פנדל של אלכסנדר לקאזט (56) ורק צימקה עם בעיטה של טיימואה בקאיוקו שפגעה בלוקה טוזאר ונכנסה פנימה (70). לקאזט כיפר על החטאת הפנדל עם טיל מצד שמאל בדקה ה-87 והקפיץ את ליון למקום הרביעי עם ניצחון שלישי ברציפות.

מתיו ולבואנה שחקן ליון (מימין) חוגג עם נביל פקיר. רויטרס
בכושר שיא. מתיו ולבואנה חוגג עם נביל פקיר/רויטרס

מארסיי - ליל 0:2

רודי גרסיה השיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות, הפעם מול הקבוצה עמה זכה בדאבל ב-2011, ומארסיי שלו כבר במקום השישי. הילד מקסים לופז בישל לבפטימבי גומיס שער ליגה מספר 10 בדקה ה-56, ובחלוף חמש דקות פלוריאן תובאן סובב כדור מרהיב לחיבורים של וינסנט אניימה. ליל נעצרה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים בהדרכת המאמן הזמני פטריק קולו.

קון - מץ 0:3
לקון: יאן קראמו (20), איבן סנטיני (61), פאפ סאנה (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully