וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט לא התאמן אך צפוי להיות בסגל מול הפועל תל אביב

18.12.2016 / 17:05

קשר מכבי חיפה יתלבש למשחק מול האדומים (שני, 21:05, ספורט 5), קגלמאכר: "המצב בהפועל לא נוח אבל השחקנים רק רוצים לשחק". נמשך המעקב אחר שוינפלד, פניה תיעשה אם ישוחרר בחינם

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למשחק מול הפועל תל אביב (שני, 21:05, ספורט 5). הירוקים ערכו היום מסיבת עיתונאים לקראת המפגש המסקרן, בה התייחס גארי גקלמאכר למצבה של הקבוצה, שמגיעה למשחק אחרי שלושה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון, כולל שתי תוצאות תיקו. מריו מוסא, אותו מכבי חיפה שוקלת לשחרר, יישאר מחוץ לסגל, בעוד עאיד חבשי השתתף אמש (שבת) באימונים ואמור להיות כשיר למשחק.

באשר לגילי ורמוט, לאחר שחזר לאימונים בסוף השבוע, היום הוא לא התאמן ויעבור בדיקת אולטרסאונד. למרות זאת, הוא יהיה בסגל למשחק הקרוב. מריו מוסא התאמן בצד. קמיל ואצק לא התאמן אבל בכל מקרה לא יכול לשחק מול הפועל תל אביב בשל הרחקה.

בנושא אחר, כפי שכבר פרסמנו בעבר, במכבי חיפה הביעו התעניינות בארון שוינפלד. כעת מתברר כי המועדון מתכוון לפנות לשחקן אם ישוחרר בחינם מהפועל תל אביב. שוינפלד אינו נחשב כזר, והפניה אליו צפויה ללא קשר לעסקת עומר דמארי, שנחשב לאופציה הראשונה של הצוות המקצועי.

"שמרנו על רשת נקיה במספר משחקים", התייחס קגלמאכר לכושר בתקופה האחרונה, "תמיד אפשר להיות יותר טובים. ככה זה בכדורגל - יש רגעים טובים ויש פחות, כמו בחודש האחרון כשלא הצלחנו לנצח. בסך הכל אני מרוצה מהרמה שלנו ומהשיפור שעשינו. אנחנו מבקיעים יותר מבעונה שעברה. אני משוכנע שאנחנו יכולים לעשות יותר.

שחקן מכבי חיפה גארי קגלמאכר. אדריאן הרבשטיין
"צריכים לעבוד יותר על הפרטים הקטנים". קגלמאכר/אדריאן הרבשטיין

"אני רוצה להודות לאוהדים כי אני מרגיש אותם על הדשא, הם תומכים בנו ונותנים לנו כוח. הייתי טוב נגד מכבי תל אביב אבל עבודה קשה חשובה יותר משערים. שער כזה אבקיע פעם בשנתיים או יותר. האוהדים רואים את העבודה יותר מאת השערים".

על המצב בהפועל תל אביב: "זה לא מצב נוח אבל לדעתי השחקנים רק רוצים לשחק טוב ולהראות שהם יכולים להיות טובים מולנו. אני חושב שהם יבואו מרוכזים כמו לכל משחק מול מכבי חיפה וירצו לנצח".

על ההמשך: "אנחנו צריכים לעבוד יותר טוב על הפרטים הקטנים. הגענו לפה לא מעט אנשים חדשים ולא הכרנו את הליגה, עכשיו אנחנו מכירים את השחקנים והמגרשים ככה שהסיבוב הראשון היה טוב להיכרות. אם אנחנו רוצים להשתפר אנחנו צריכים שחקנים חדשים, ככה זה בכדורגל מקצועני, כל קבוצה צריכה חיזוק. בכל אימון צריך להוכיח שמקומך בהרכב אבל חיזוק יעלה את הרמה של כולם. הדבר היחיד שחשוב זה המועדון ולא שחקן בודד, יהיה טוב אם נביא שחקנים טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גילי ורמוט שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ייעדר מול האקסית? ורמוט/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully