וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "אני נהנה מההווה, אבל רוצה שהעתיד יהיה מיוחד עבורנו"

מאמן צ'לסי לא מסתפק בהשוואת שיא הניצחונות ומתכונן להסתדר ללא דייגו קוסטה וקאנטה: "הזדמנות לבדוק פיתרונות אחרים". מוריניו על איברהימוביץ': "לא ייאמן כמה הוא טוב, הוא סופרמן"

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
רעב לעוד. קונטה/רויטרס

צ'לסי המשיכה אתמול (שבת) בדהירה שלה לעבר אליפות אנגליה, עם ניצחון ליגה 11 ברציפות והשוואת שיא המועדון מ-2009. דייגו קוסטה סידר לבלוז 0:1 על קריסטל פאלאס עם השער ה-50 שלו בפרמיירליג ב-97 משחקים, כאשר לשם השוואה דידייה דרוגבה נזקק ל-112 הופעות כדי לחגוג יובל כיבושים. לצערו של אנטוניו קונטה החלוץ הספרדי, וגם אנגולו קאנטה, ספגו כרטיס צהוב חמישי העונה וייעדרו מהמשחק מול בורנמות' ביום שני הבא, בבוקסינג דיי. זה היה הניצחון ה-500 של צ'לסי בתולדות הפרמיירליג והיא ממוקמת במקום השני אחרי ארסנל (512). מנצ'סטר יונייטד במקום הראשון (593).

"אם אומר שאני לא מרוצה מהשיא אשקר", אמר קונטה בסיום, "אני לא אדם שאוהב סטטיסטיקה, אני לא אוהב לבדוק כמה ניצחונות השגתי, אבל זו העונה הראשונה שלי באנגליה וזה פנטסטי לנצח 14 מ-17 משחקים. אני נהנה מההווה, אבל אני רוצה שהעתיד יהיה מיוחד עבורנו. אני מכיר רק דרך אחת בשבילנו, וזה לעבוד, לעבוד ולעבוד".

על הצהוב שספג קוסטה: "קיוויתי שהוא יגיע למשחק מול סטוק (ב-31 לדצמבר) בלי לקבל את הצהוב החמישי, וזה לא קרה. חבל, בגלל שהוא בכושר טוב. לא הגיע לו צהוב, אבל יש לנו שמונה ימים למצוא פיתרון לבורנמות'. זו יכולה להיות הזדמנות לבדוק פיתרונות ורעיונות אחרים, אבל כמובן שאני מאוכזב לאבד אותו ואת קאנטה".

וויליאן הגיב לעזיבתו הצפויה של אוסקר לליגה הסינית: "הוא נפרד. הוא חבר טוב ושחקן נהדר ואנחנו מאחלים כל טוב לו ולמשפחתו. החיים של שחקני כדורגל הם קצרים ויכולים להיגמר מהר, אז כשמגיעה הזדמנות כזו אנחנו חושבים על המשפחה כדי שיהיה לנו משהו בצד לפרישה ולהיות מוכנים".

מנצ'סטר יונייטד לא הפסידה כבר עשרה משחקים ברציפות בכל המסגרות ואתמול רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, כאשר זלאטן איברהימוביץ' כבש צמד והעניק לה 0:2 על ווסט ברומיץ'. השבדי עלה כבר ל-11 שערי ליגה העונה, ורק רוד ואן ניסטלרוי כבש יותר ממנו ב-16 ההופעות הראשונות שלו בקבוצה. זלאטן כבש בסך הכל מתחילת 2016 34 שערים ב-33 הופעות. בסיום המשחק העניקו ויין רוני, פול פוגבה ומרכוס רשפורד את חולצות המשחק שלהם לאוהדי הקבוצה שהגיעו למשחק החוץ.

"אני אמרתי להם לעשות את זה, זה חג המולד", סיפר ז'וזה מוריניו, "חולצה עם הזיעה מהמשחק חשובה לאוהדים. חבל שלא כולם יכולים לקבל אבל עבור אלה שכן קיבלו זו תחושה נהדרת. עבור השחקנים זו רק עוד חולצה".

על זלאטן: "לא ייאמן כמה הוא טוב. הוא סופרמן. קיוויתי לתת לו יותר מנוחה בליגה האירופית אבל הסתבכנו בבית בגלל ההפסד במשחק הראשון. אנחנו מתקשרים ומחליטים ביחד כמה הוא ישחק, מדברים על המצב ומה הוא מרגיש. עד כה הוא מרגיש מצוין, הוא לא שחקן נורמלי כי הוא בעמדה שבה אי אפשר להתחבא, הוא היה חשוב לנו גם בתקופה בה לא כבש. במועדונים מסויימים מספיק לנצח, במועדונים אחרונים לא. לנצח בעזרת כדורגל איכותי זה יותר קשה ולוקח יותר זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully