וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורטינאיטיס המועמד המוביל למכבי תל אביב, חילוקי דעות בהנהלה

18.12.2016 / 9:26

ההנהלה הוותיקה סבורה שיש להביא מאמן ישראלי, בעוד אחרים דוחפים למינוי מאמן מחו"ל עם ניסיון יורוליג, כשהליטאי מועמד מוביל. אם ישראלי יקבל את התפקיד, הוא יוחתם לחצי עונה בלבד

מור שאולי

ההכנות למשחק שמינית גמר גביע המדינה מול הפועל גלבוע/גליל עליון (21:05, ספורט 5) נדחקו לשוליים, בשעה שמכבי תל אביב ממשיכה לחפש אחר מאמן שיחליף את רמי הדר מאחורי הקווים. עדיין לא ברור מי יהיה המאמן השלישי של הצהובים העונה, אך המועמדים שעלו הם צביקה שרף, שרון דרוקר, עודד קטש, דן שמיר וכן מועמדים זרים כמו רימאס קורטינאיטיס, יונאס קזלאוסקאס וסרג'יו סקאריולו.

בקבוצה ישנם חילוקי דעות לגבי זהות המאמן: חלק מההנהלה הוותיקה סבור כי יש להביא מאמן ישראלי כשצביקה שרף ושרון דרוקר מועמדים, לעומת ההנהלה הצעירה שמעוניינת להביא מאמן עם ניסיון יורוליג מחו"ל. בעקבות אותן שיחות.

כבר ביום שישי נעשתה פנייה לרימאס קורטינאיטיס, כשבין המועמדים נמצאים גם יונאס קזלאוסקאס, סרג'יו סקאריולו ופוטיס קציקאריס. "אנחנו בודקים את המועמדות של כולם. יש המון דעות בקבוצה והמון שמות שבודקים, אין לנו החלטה עדיין", אמרו בקבוצה. "למרות שהזמן שלנו מוגבל, לא נמנה מאמן רק כדי להגיד שיש מאמן", הבהיר היום אחד הגורמים.

בקבוצה מעדיפים להחתים מאמן עד סיום העונה בלבד, אולם מודעים לכך שמאמן מחו"ל יבקש חוזה לעונה וחצי. אם האופציה מחו"ל לא תסתדר ויוחלט למנות מאמן ישראלי, מכבי תל אביב תתעקש להחתימו לחצי עונה בלבד.

יושב ראש מכבי תל אביב שמעון מזרחי. מור שאולי
עדיין רב הנסתר על הגלוי. שמעון מזרחי/מור שאולי

הבוקר (ראשון) יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי התראיין לגלי צה"ל והבהיר כמה דברים בנוגע למינוי הצפוי. "נקלענו לסיטואציה לא מלבבת, אבל פנינו קדימה", אמר מזרחי. "אני מאוד מקווה שעד יום רביעי יהיה מאמן. לא יכול לומר אם מדובר במאמן ישראלי או זר, דברים יתבהרו ב-24 השעות הקרובות. אני חושב שצריך למנות מאמן שהוא בעל ניסיון באימון קבוצה גם ברמות של היורוליג, מאמן שמכיר את הקבוצה, שיוכל להיכנס מיד לנעליים הגדולות של מאמן במכבי תל אביב".

על התקופה האחרונה: "ממשברים רק יוצאים מחוזקים. רמי הדר החליט להניח את המפתחות וללכת ואני מלא הערכה לדרך שהוא עשה את זה. הוא לא היסס לומר 'מיציתי את כוחותי'', קיבלנו את רצונו וכעת מסתכלים קדימה. יש עוד 15 מחזורים ביורוליג, יש אליפות, יש גביע, בואו לא נבכה על מה שהיה ונשתדל לשפר את המצב".

על החלק של השחקנים: "דיברתי עם השחקנים, אבל הדברים שנאמרו יישארו בחדר ההלבשה. ברור שיש להם חלק, אולי אפילו חלק מכריע במצב. יש שחקנים בקבוצה שהיו בחמישייה הראשונה של היורוליג בעונה שעברה ועדיין לא ממצים את כל היכולות שלהם ולא התחברו לקבוצה. אנחנו לא בטניס, אנחנו בכדורסל. שום דבר לא ייעשה מבלי שימונה מאמן".

על החלק של ההנהלה במצב: "לשבת בבית ולא לעשות כלום לא עושים טעויות. לא נקפתי אצבע מעולם ואמרתי מי אשם. האחריות רובצת על כולם, הנהלה, מאמנים, שחקנים. לכולם יש חלק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully