וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: "סהר בראון עשה בית ספר לוידאר קיארטנסון"

18.12.2016 / 8:10

בקבוצה מהשרון מרוצים מאוד משחקן הבית הצעיר, שכבר תפס מקום קבוע בהרכב ובלט גם נגד מכבי תל אביב: "הוא משחק בלי רגשי נחיתות". רז כהן ודיוגו קאצ'ובה זכו לשבחים אחרי ה-1:1

מגד גוזני

שביעות רצון בהפועל כפר סבא מהיכולת שהציגה הקבוצה ב-1:1 אתמול (שבת) מול מכבי תל אביב, אך בד בבד גם תחושה של החמצה מאחר שהקבוצה משחקת טוב במשחקים האחרונים ובכל זאת לא מצליחה לנצח. "נצטרך להעלות הילוך, להמשיך בגרף של עליה באיכות המשחק ויחד עם זה לדעת גם לגמור משחקים ולנצח", אמר אמש המאמן שרון מימר שעסוק במציאת שחקנים לחיזוק הקבוצה.

בכפר סבא שיבחו לא מעט שחקנים, אבל ציינו בעיקר את הבלם הצעיר סהר בראון ששוב פתח בהרכב ויחד איתו ההגנה של כפר סבא נראית חזקה מאוד ושחקני הכנף יכולים לעלות יותר ולהרגיש שיש להם קו בטוח מאחור. "סהר בראון עשה בית ספר לוידאר קיארטנסון", אמרו בכפר סבא. "זה אחלה בחור שלנו, שבא לשחק בלי רגשי נחיתות והוא עוזר מאוד". גם רז כהן זכה למחמאות רבות וכן דיוגו קאצ'ובה.

אלי אלבז שחזר אתמול לכבוש דווקא נשמע מרוצה מהנקודה ולא קונן על כך שהיה מגיע לקבוצתו לקחת את כל השלוש: "אני שמח על הנקודה ולא מאוכזב שלא ניצחנו כי מכבי קבוצה טובה מאוד. מכבי קבוצה מדהימה וקצב המשחק שלה מאוד גבוה. אני בטוח שהם יהיו בצמרת. אנחנו צריכים להסתכל כעת קדימה למשחקים בליגה שלנו מול אשקלון, הפועל חיפה, בני יהודה ואשדוד".

שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון מול שחקני הפועל כפר סבא ליאור לוי, סהר בראון. מגד גוזני
בראון משמאל מול קיארטנסון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully