וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתלבטת לגבי ארבלדזה: "אף מאמן לא יוציא הרבה יותר מהסגל"

18.12.2016 / 7:25

הצהובים משלימים עם מעמדם החדש ("אפילו האוהדים כבר לא מקללים"), לא ממהרים להיפרד מהמאמן ומפיקים לקחים מתקדימי מכבי תל אביב כדורסל ("פיטורי אדלשטיין הוכיחו את עצמם?"). וגם: קיארטנסון חוטף

מגד גוזני

1. האוטובוס של מכבי תל אביב חנה מחוץ לאצטדיון בכפר סבא ולא היה צורך בחטיבת פרשים שתגונן עליו. די מהר יצאו השחקנים של הקבוצה מחדר ההלבשה. חלקם אפילו לא רצו להתקלח מרוב דיכאון. אוהד אחד של מכבי תל אביב עמד לא רחוק מהדלת הקדמית וניסה לעודד את ברק יצחקי שכבש את השער היחיד של הקבוצה. "אתה מבין לאיזה שפל הגענו?", אמר מאוחר יותר אחד השחקנים בקבוצה. "אפילו לאוהדים כבר נשבר, עד כדי כך שהם לא באו לקלל. גם הם הבינו שמהעונה הזו כבר אי אפשר להוציא דבר. ברגע שאתה רואה שגם לאוהדים כבר נמאס, אתה מבין לאיזה בור עמוק נכנסת". לפני שבוע, אחרי הניצחון בחיפה על הפועל של יואב כץ, שוטה ארבלדזה היה עצבני מאוד. מכבי תל אביב ניצחה 2:4, אבל המאמן כינס את השחקנים באצטדיון ונתן להם נאום חוצב להבות. ארבלדזה היה משוכנע שזה יעשה משהו ואחרי שגם נרשם ניצחון על דאנדוק כמה ימים קודם, מכבי תל אביב תחזור למסלול של ניצחונות. "אנחנו צריכים עוד לפגוש את באר שבע שלוש פעמים העונה והכל עוד פתוח", אמר ברצינות מאמן מכבי תל אביב וכיוון לכך שהאליפות עוד בהישג יד. אמש ארבלדזה כבר נשמע אחרת.

המאמן נראה מיואש לגמרי. הוא ניסה להסביר למה הקבוצה שלו כל כך רעה, אבל לא בטוח שהסבריו היו גרועים פחות מהיכולת של השחקנים דקות קודם על כר הדשא. לגיאורגי ברור שהוא נכשל. גם אם לא יודה בכך פומבית עדיין, עמוק בפנים וגם בשיחות עם אנשים הקרובים לו, הוא יגיד שלא האמין עד כמה תתרסק מכבי תחתיו בחודשיים האחרונים. אלא שעכשיו זה עניין של כסף, אפילו שמדובר באיש עשיר מאוד. כל מי שמכיר את שוטה ארבלדזה מספר שכסף לא חסר לו ושהוא יכול להרשות לעצמו לשבת בבית בלי לקבל משכורת, אבל לפחות נכון לאתמול לא היתה לו שום כוונה להרים ידיים. לשים את המפתחות מיוזמתו הוא לא תכנן ואם בכל זאת תצא הודעה על כך שהוא החליט להתפטר, זה רק כי הדברים נכפו עליו.

עוד בנושא:
עוד משחק חלש: מכבי תל אביב סיימה רק ב-1:1 עם כפר סבא
ארבלדזה מתעקש להישאר, במכבי תל אביב שוב יעשו חושבים
ולחשוב שפאקו הלך אחרי טרבל: מכבי תל אביב אדישה למצבה

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. מגד גוזני
לא ממהר לעזוב. ארבלדזה/מגד גוזני

2. ההחלטה על עתידו של ארבלדזה תתקבל כמובן בין מיטש גולדהאר לג'ורדי קרויף כשגם ג'ק אנגלידיס עשוי להביע את דעתו. מה שבטוח הוא שאם קרויף יאשר מבחינתו מהלך של פיטורין, זה יהיה בלב כבד ולא שלם. לא חסרים מקרים בעבר בכדורגל, אבל במכבי תל אביב יש גם כאלה שמביטים על האחות הגדולה מהכדורסל. "תגיד אתה אם פיטוריו של ארז אדלשטיין הוכיחו את עצמם?", שאל אמש אחד הגורמים במכבי תל אביב. "האם מכבי תל אביב בכדורסל לא הגיעה עכשיו לעזיבה של רמי הדר?". ובעניין הזה אמר אדם אחר במכבי תל אביב: "אם ארבלדזה יפוטר ולא יהיה חריש משמעותי בסגל, גם המאמן שיחליף אותו לא יחזיק את העונה הזו. עם כל הכבוד למאמן, יש כאן שחקנים שגמרו עם מכבי תל אביב וכל עוד הם בקבוצה, שום מאמן לא יוכל להוציא הרבה יותר מארבלדזה". אבל אין מקום לעשות יותר מדי הנחות לארבלדזה שטעה הרבה. האמונה העיוורת בהאריס מדוניאנין, הביטחון שהוא צריך רק הרכב עם שני מחליפים וכל היתר לא צריכים להיספר, ההרכבים הלא נכונים והחילופים המאוחרים. יש לארבלדזה את החלק שלו, אבל מי שמפיל הכל עליו, חוטא לאמת.

3. תשעה שחקנים מסיימים חוזה במכבי תל אביב. כפי שזה נראה כעת מרביתם לא ימשיכו לעונה נוספת. ואלה שמותיהם: עדן בן בסט, ברק יצחקי, יוסי בניון, גל אלברמן, האריס מדוניאנין, נוסא איגייבור, יובל שפונגין, עמרי בן הרוש וטל בן חיים הבלם. רובם בחוץ והם יודעים זאת היטב. זה אחד הדברים הכי לא בריאים בקבוצת כדורגל. גרעין של כמעט מחצית סגל יושב במועדון בידיעה שהוא לא ממשיך וגם אם מנסים להיות מקצוענים או לנסות להוכיח שמגיע חוזה חדש, התחושות של סוף מסלול מחלחלות והן מן הסתם גם קטליזטור להופעות כל כך מרושלות ואנמיות כמו זו שהיתה אתמול באצטדיון לויטה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי. מגד גוזני
על מה יש לשחק, בעצם? שחקני מכבי תל אביב תופסים את הראש/מגד גוזני

4. שחקן אחד שאין לו בעיה של חוזה גם לעונה הבאה הוא וידאר קיארטנסון, מסימני הכישלון הכי בולטים של ג'ורדי קרויף בעונה הזו. הסכום שמכבי תל אביב שילמה עליו, 3.5 מיליון יורו, בלתי נתפס ממש ביחס למה שהוא תורם למכבי תל אביב. ביציע הכבוד אתמול ישבו לא מעט אנשי מכבי תל אביב ותפסו את הראשים בכל פעם שהאיסלנדי כשל בעוד פעולה. כבר לא מדובר בהחמצה אלא בפעולות בסיסיות של חלוץ שיכולות לסייע לקבוצה. "הוא לא תורם לנו דבר", התחילו גם השחקנים לדבר נגד קיארטנסון. "אתה מצפה שבמשחקים כאלה, שחקן שהבאת בכאלה סכומים יבריק או שייתן גול משום מקום, אבל ממנו לא תקבל את זה. פשוט שחקן לא מספיק טוב". קיארטנסון הוא אבן הריחיים שיושבת על צווארו של קרויף. עוד שחקן זר שעלה הרבה כסף ושלא הצדיק את הרכישה שלו.

5. "יש תקופות בכדורגל ששום דבר לא הולך", ניסה ברק יצחקי להתמודד עם שאלות העיתונאים אמש. "אי אפשר להגיד שהשחקנים לא עולים בטירוף כדי לנצח. אנחנו לא משחקים טוב, אבל זה הזמן להראות אופי. אנחנו לא מסתכלים על ההפרש מבאר שבע אלא רק מסתכלים על עצמנו. על איך שאנחנו משחקים כדורגל יותר טוב. זה הזמן להרים אחד את השני. החוכמה היא לצאת מזה. אני בטוח שיש כאן שחקנים עם הרבה ניסיון אבל אנחנו צריכים לתת את התחת כדי להיות יותר טובים". יצחקי הוסיף: "אין לי הסבר ליכולת שלנו. אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב. אנחנו צריכים להיות יחד ורק עם נחישות ואגרסיביות גם הכדורגל יבוא כי אף אחד לא שכח לשחק כדורגל".

שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון מול שחקני הפועל כפר סבא ליאור לוי, סהר בראון. מגד גוזני
אין תמורה למחיר. קיארטנסון אתמול/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully