וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר איינשטיין חשף: "מתמודד עם פגיעה במערכת השרירים, יושב בכיסא גלגלים"

איש התקשורת הוותיק פתח את התוכנית "שבת ביציע" בערוץ הספורט בהצהרה דרמטית בשידור חי: "לדורשים בשלומי: אני מתמודד עם פגיעה במערכת השרירים. לכן הדיבור האיטי, לכן אני יושב בכיסא גלגלים". ראש הממשלה נתניהו: "איש אמיץ, מתפללים לשלומך"

צילום מסך

בווידאו: שחקני ליגת העל מאחלים החלמה מהירה למאיר איינשטיין

איש התקשורת הוותיק מאיר איינשטיין חשף היום (שבת) בתוכנית "שבת ביציע" בערוץ הספורט שהוא חולה במחלת שרירים. איינשטיין בן ה-65 פתח את התוכנית בווידוי: "שבוע טוב, לכל הדורשים בשלומי, אני רוצה לספר לכם שאני מתמודד עם פגיעה במערכת השרירים. לכן הדיבור האיטי, לכן אני יושב בכיסא גלגלים".

איינשטיין, 65, הוא מבכירי השדרים בישראל והוותיקים שבהם. איינשטיין החל את דרכו כשדר חדשות בקול ישראל ולאחר מכן הנחה את תכנית הרדיו המיתולוגית "שירים ושערים". לאחר זמן מה, עבר איינשטיין לערוץ הראשון ושידר שם את משחק הכדורגל המרכזי של שבת ואת משחקי מכבי תל אביב בכדורסל באירופה.

בשנת 2002 עבר איינשטיין לשדר ספורט בערוץ 10, שם שידר את משחקי נבחרת ישראל ואת המשחק המרכזי מליגת העל בכדורגל. בשנים האחרונות איינשטיין הוא מהשדרים הבכירים בספורט 1 ובספורט 2 מבית צ'רלטון, שם שידר את משחקי ליגת העל ומשחקים מאנגליה וגרמניה. איינשטיין שידר גביעי עולם בכדורגל, אליפויות אירופה בכדורגל ואת תחרויות האתלטיקה במשחקים האולימפיים לאורך שנות הפעילות שלו.

לאחרונה דיבורו הקולח הפך למעט כבד, ולא מעט שמועות נסובו סביב מצבו הבריאותי. הלילה הוא נחשף, ושם קץ לשמועות. "תודה על ההבנה", סיכם את דבריו.

מאיר איינשטיין. פביאן קולדרוף,
רק בריאות. איינשטיין/פביאן קולדרוף

ראש הממשלה נתניהו מגיב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully