וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן שאפקואנסה אלן רושצ'ל: ניצלתי בהתרסקות כי התבקשתי להחליף מקום

שחקן הקבוצה הברזילאית דיבר לראשונה מאז התרסקות המטוס: "לא רציתי לעבור, אבל פולמן התעקש שאשב לידו. רק אלוהים יודע להסביר איך ניצלתי". וגם: "מקווה לחזור לשחק בקרוב"

אלן רושצ'ל, שאפקואנסה. אינסטגרם, צילום מסך
מודה לאלוהים. רושצ'ל/צילום מסך, אינסטגרם

מגן שאפקואנסה אלן רושצ'ל סיפר כי הוא ניצל ממוות בהתרסקות המטוס רק כי על הטיסה עצמה הוא התבקש להחליף מושב, ואף ציין כי הוא מקווה לחזור לשחק כדורגל תוך חצי שנה. רושצ'ל ישב בחלק האחורי של המטוס, שהמריא עם הקבוצה הברזילאית לקולומביה לגמר טורניר הסודאמריקנה, עד שאחד ממנהלי הקבוצה, קאדו גאוצ'ו, ביקש ממנו לעבור מושב.

"גאוצ'ו ביקש ממני לעבור לשבת יותר קדימה, כדי לתת לכל העיתונאים לשבת יחד בחלק האחורי", אמר רושצ'ל, במסיבת העיתונאים הראשונה שלו מאז התאונה ב-28 בנובמבר. "לא רציתי לעבור, אבל אז ראיתי את ג'קסון פולמן, והוא התעקש שאשב לידו. רק אלוהים יכול להסביר איך שרדתי את ההתרסקות. הוא תפס אותי והעניק לי הזדמנות שנייה".

נטו שחקן שאפקואנסה עם השוטר שחילץ אותו. טוויטר, צילום מסך
עם השוטר שחילץ אותו. רושצ'ל/צילום מסך, טוויטר

רושצ'ל בן ה-27 היה אחד משישה אנשים בלבד שניצלו מההתרסקות בהרי קולומביה, סמוך למדיין, באירוע טרגי שבו נהרגו 71 אנשים, כולל כמעט כל שחקני שאפקואנסה, מנהליה ואנשי הצוות שלה. השוער ג'קסון פולמן, אחד מחבריו הטובים של רושצ'ל בקבוצה, ניצל גם הוא, אך חלק מרגלו נקטעה. הוא הועבר היום מבית החולים בסאו פאולו לבית חולים בחזרה לעירו.

"אני לא זוכר כלום מהתאונה", אמר רושצ'ל, "כשסיפרו לי מה קרה, זה נשמע לי כמו חלום בלהות. לאט לאט סיפרו לי מה בדיוק קרה, והתחלתי לקלוט. אני משתדל לא לדבר על זה, לא לראות חדשות, אבל מהמעט שראיתי אני חושב שלטייס היה חלק בזה". כזכור, הטייס הואשם בכך שהמריא לקולומביה מבוליביה עם כמות דלק לא מספקת. הרשויות בבוליביה השעו את הפעילות של חברת התעופה, והחקירה עדיין נמשכת.

רושצ'ל הבטיח שיחזור לקולומביה, שיזמין את הרופאים שלו לארוחה ברזילאית מסורתית, ושיחזור בהקדם למגרשים. "השיעור מהטרגדיה הזאת זה פשוט להמשיך בחיים, לנצל את מה שיש לך, ולעשות טוב לאחרים. אני מבטיח להמשיך לנסות לשמח את הקבוצה הזאת, עם הרבה לב ומאמץ אני מקווה שאחזור לשחק בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully