וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה מתעקש להישאר, במכבי תל אביב שוב יעשו חושבים

17.12.2016 / 18:15

בקבוצה יבצעו שינויים במצבת השחקנים בינואר, ומתלבטים האם להחליף גם את המאמן בחלון ההעברות הקרוב: "כולם מצפים שהוא יוציא יותר מהשחקנים, אך זה לא קורה". ארבלדזה: "אסור שנהיה לחוצים כך"

מגד גוזני

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה עדיין מאמין שביכולתו לשנות את מצבה של הקבוצה, בעיקר אחרי חלון ההעברות של חודש ינואר, שאמור לספק לפחות שלושה שחקנים חדשים. הגאורגי אינו מתכוון להתפטר בשלב הזה והוא לא מרים ידיים, ואף על פי שמכבי תל אביב שוב חזרה אחורה אחרי ה-1:1 מול הפועל כפר סבא, המאמן רוצה להמשיך.

יחד עם זאת, בקבוצה קיימת אכזבה גדולה מהתפוקה של השחקנים תחת המאמן. במועדון קיוו וממש החזיקו אצבעות לכך שהקבוצה תצא מהמשבר, ולא האמינו ששוב היא תחזור לשחק כל כך רע ולא לנצח בליגה קבוצה בסדר גודל של הפועל כפר סבא. ההתלבטות הגדולה היא, האם לתת לארבלדזה להיות זה שיקבל שחקנים חדשים בחלון ההעברות הקרוב, או להחליף ביחד עם השחקנים גם את המאמן. גורם במועדון אמר בנושא: "כולם מצפים שהמאמן יוציא יותר מהשחקנים וזה לא קורה. ג'ורדי נותן הרבה קרדיט לשוטה ולפחות עד עכשיו הוא לא היה מוכן לסיים את דרכו, אבל אין ספק שצריך לעשות חושבים ולראות האם צריך לעשות שינוי גם בעמדת המאמן".

מאמן מכבי תל אביב שוטה ארבלדזה. מגד גוזני
"אסור שנהיה לחוצים כפי שהיינו". ארבלדזה/מגד גוזני

"המחצית השנייה הייתה לא טובה, בהחלט", הודה שוטה ארבלדזה. "אסור שנהיה לחוצים כמו שהיינו, עדיין יש לנו חוסר נוחות. אנחנו לא מוצאים ביטחון, גם בקרן של הדקה האחרונה אנחנו לא מגביהים כמו שצריך, אלא מעבירים לשחקן אחר. זה לא נוגע להפועל באר שבע, זה רק משחק שאנחנו צריכים לנצח, אין קשר לבאר שבע כרגע". הגאורגי התייחס לעתידו: "אתם שואלים אותי את השאלה הזו בכל שבוע, אני לא משנה את דעתי".

המאמן הוסיף: "אנחנו מאבדים ביטחון בקלות, אחרי איבוד כדור אחד או שניים, זה בכלל לא טוב. אין דבר כזה משחק קל, אתם זוכרים מתי היה לנו משחק קל? טל בן חיים התנהג כמו מקצוען, הוא לא עשה את העבירה בכוונה, הוא פשוט איחר בתיקול. אני חושב שלשופט היה משחק טוב".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל כפר סבא ומכבי תל אביב נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
מאמן הפועל כפר סבא שרון מימר. מגד גוזני
"נצטרך להביא את הנקודות בהמשך". מימר/מגד גוזני

מאמן הפועל כפר סבא שרון מימר אמר: "אני מרוצה חלקית, שיחקנו נגד מכבי תל אביב ששחקן אחד שלה שווה כמו כל הקבוצה שלנו. עמדנו בגאווה. שיחקנו בתקופה האחרונה נגד חמש קבוצות מהפלייאוף העליון ובכל אחד מהמשחקים היינו שווים אם לא טובים יותר, ולא הצלחנו לנצח. הגענו ליותר מצבים ממכבי תל אביב וזה מאכזב. כבר חודש שאנחנו משחקים טוב, מגיעים ליותר מצבים מהיריבה ולא מנצחים. חבל. זה לא מספיק, נצטרך להביא את הנקודות בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully