וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: ג'קי קרמייקל ופרסטון נואלס חתמו עד לסיום העונה

17.12.2016 / 15:00

הסנטר האמריקאי (26, 2.06) ששיחק לפני שנתיים במכבי ראשון לציון וחווה עונה מאכזבת בבנביט, יחליף את אזויוקו. הגארד (27, 1.86) ששיחק שנתיים בנס ציונה, יצטרף אחרי שפתח את העונה בקטאר

מכבי ראשון לציון ג'קי קרמייקל. מגד גוזני
שוב בישראל. קרמייקל במדי מכבי ראשון לציון/מגד גוזני

מכבי אשדוד/באר טוביה החתימה הבוקר (שבת) את הסנטר ג'קי קרמייקל, ששיחק לפני שנתיים במכבי ראשון לציון, ואת הגארד פרסטון נואלס, ששיחק לפני שנתיים בעירוני נס ציונה. קרמייקל שמצטרף במקומו של קליסטוס אזויקו ששוחרר, ינחת בישראל מחר בבוקר, ויצטרף לקבוצה לקראת המשחק הנועל את הסיבוב הראשון נגד בני הרצליה בחוץ, כשגם נואלס יחתום בימים הקרובים. מי שעשוי לעזוב בקרוב הוא אד דניאל המאכזב, אך בשל פציעה של ג'ייק כהן, שייעדר כשבועיים, צפויה הקבוצה להשהות את שחרורו.

קרמייקל (26, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת אילינוי סטייט משנת 2013, שהחל את הקריירה שלו דווקא בבילבאו הספרדית אך שוחרר אחרי עשרה משחקים בדרך לאיווה מליגת הפיתוח. בקיץ 2014 חתם במכבי ראשון לציון והגיע עם הקבוצה עד חצי גמר הפלייאוף כשהוא רושם 13.4 נקודות ו-6.4 ריבאונדים בממוצע למשחק. ההצלחה שלו הובילה אותו ביחד עם חברו לקבוצה דומיניק ג'ונסון לבנביט הטורקית, אך בעוד ג'ונסון פרץ, קרמייקל רשם עונה חלשה מאוד, כשהוא רושם 6.1 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק ביורוקאפ ו-7.2 נקודות ו-3.9 ריבאונדים למשחק בליגה הטורקית. לקראת סיום העונה סבל הסנטר מקרע במיניסקוס, שמנע ממנו להצטרף לקבוצות בתחילת העונה, אך הוא אמור להיות כשיר למשחק כעת.

פרסטון נואלס, עירוני נס ציונה. מגד גוזני
קדנציות קצרות בקטאר ובקפריסין. נואלס במדי עירוני נס ציונה/מגד גוזני

נואלס (27, 1.85) הוא בוגר אוניברסיטת לואיוויל משנת 2011. אחרי תקופה קצרה בליגה האוקראינית העביר את עונת הבכורה שלו כמקצוען בליגת הפיתוח. בעונת 2012/13 בלט בליגה היוונית, מה שגרם לעולה החדשה עירוני נס ציונה לצרפו בקיץ 2013. בעונתו הראשונה בקבוצה רשם 12.5 נקדות, 2.2 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים, מה שגרם לכתומים להשאירו לעונה נוספת בה רשם 10.7 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים. בעונה שעברה שיחק נואלס בהצלחה בפיסטויה האיטלקית בה רשם 11.8 נקודות, 3.3 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים. את העונה הנוכחית פתח באל ריאן מהליגה הקטארית, ולאחר זמן קצר עבר לא.א.ק לרנקה, לא הרשים ושוחרר.

באשדוד מקווים כי צירופם של קרמייקל ונואלס יעלה אותם על הדרך הטובה ויוציא אותם מהתחתית. הקבוצה רשמה ביום רביעי ניצחון חשוב מאוד על מכבי קרית גת, במשחק שהוקדם מהמחזור ה-12, ונכון לעכשיו מחזיקים השחקנים של מאיר טפירו ביתרון של שני ניצחונות על פני המקום האחרון בטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully