וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ורמוט ערך אימון חלקי, מוסא לא בסגל מול הפועל תל אביב

16.12.2016 / 12:21

הקשר לא השלים את האימון, אך בקבוצה מעריכים שיהיה כשיר למשחק ביום שני. המגן הקרואטי, שעשוי לעזוב בינואר, מתאמן עם מאמן הכושר. סאן מנחם צפוי להמשיך ב-11 גם מול האדומים

שחקן מכבי חיפה, גילי ורמוט. טל לוי
הערכה כי יהיה כשיר. ורמוט/טל לוי

אימון מכבי חיפה התנהל הבוקר (שישי) תחת גשם שוטף. המאמן רנה מולנסטיין לא תרגל את ההרכב לקראת המשחק מול הפועל תל אביב ביום שני, כאשר גילי ורמוט ערך אימון חלקי ובקבוצה מעריכים בכל זאת כי יהיה כשיר למפגש עם האקסית.

עאיד חבשי ערך אימון מלא אחרי שסבל מנפיחות בקרסול ואמור להיות כשיר למשחק. בגזרת הנעדרים: קמיל ואצק, שמורחק ולא יכול לפתוח בכל מקרה, לא התאמן וערך טיפולים. מולנסטיין עדיין מתלבט בנוגע לעמדת הקשר האחורי. עטאא ג'אבר לא תורגל בהרכב ומי שנמצאים בתמונה הם מארק ואליינטה וגארי קגלמאכר, כשגם אופציית יניב בריק הצעיר נשקלת. אייל משומר עשוי לקבל דקות ראשונות מאז הפציעה לאחר שהחלים לגמרי ושותף במשחק האימון מול עכו.

מריו מוסא ערך אימון עם מאמן הכושר אורי הראל. כפי שפרסמנו אתמול, במועדון שוקלים לשחרר את המגן בחלון ההעברות בחודש ינואר ולתת את הקרדיט לסאן מנחם, כשיונתן לוי ישמש כמחליפו. ככל הידוע, מוסא כבר הוצע על ידי נציגיו למועדון בליגת העל. לגבי לוי, המגן התגייס לפני מספר ימים לצה"ל כך שהוא לא אמור להיות בסגל בזמן הקרוב בעקבות הטירונות. גם עמית זנטי גויס ולכן לא יהיה חלק מהסגל.

בגזרת הבלם הולמאר אייולפסון אין חדש. המנכ"ל אסף בן דב נמצא בחופשה פרטית בפריז, והוא ישוב בשבוע הבא ויקדם את הנושא. בחיפה מעריכים כי בלם רוזנבורג יחתום, אבל עדיין אין צפי לגבי נחיתה שלו בישראל וחתימה על חוזה. מבחינת המועדונים העסקה כבר נסגרה, אך השחקן עצמו עדיין לא סיכם במכבי חיפה. ההערכה היא שלאור השכר שהוצע לו, הגבוה ממה שהוא מרוויח כיום בנורבגיה, אייולפסון יסגור בקבוצה בשבוע הבא. בחיפה מעריכים כי השבוע תתקבל תשובה סופית גם לגבי עומר דמארי, אותו מנסים לצרף לקבוצה.

עוד בנושא

מכבי חיפה מתלבטת לגבי מוסא: "קרלסן מכין את הקרקע לעונה הבאה"
שני דאבלים בשנתיים, שיאן הופעות: הולמאר אייולפסון מגיע למכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully