וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קפטן? אושרי רואש לא יקבל הרבה דקות גם אצל גולן וקלינגר"

16.12.2016 / 11:47

בהפועל חיפה הגיבו על ההחלטה להעביר את הסרט ללירן סרדל. המאמן והמנהל הספורטיבי רוצים בלם בכיר לצד פיניירו וקפילוטו, ייתכן שרואש או פישלר יחליטו לעזוב. פיליפ יאזביץ' יישאר?

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

"מה הבעיה עם זה שאושרי רואש לא קיבל את סרט הקפטן? אתם מצפים שאחרי מה שקרה הוא יקבל את הסרט? הוא הרי לא שיחק בתקופת אלי כהן ולא יקבל הרבה דקות גם אצל דני גולן וניר קלינגר", כך אמר אמש (חמישי) גורם בהפועל חיפה בעקבות ההחלטה להעביר את סרט הקפטן ללירן סרדל, במהלך המשחק מול הפועל באר שבע.

רואש רשם את הופעת הבכורה שלו בהרכב העונה ולפי ההחלטה אתמול הקפטן השלישי, אחרי לאלה וארבייטמן, יהיה סרדל. במועדון מעריכים שרואש יעזוב את הקבוצה עד תום העונה, זאת בשל הרצון להתחזק בבלם בכיר. "פיניירו, קפילוטו ובלם בכיר שיגיע ישחקו לפניו. ברור שזאת סיטואציה לא קלה לאושרי וגם לאופק פישלר, שכהן ניסה לבנות אותו כבלם העתיד של הקבוצה", אמרו. תיתכן סיטואציה שבה פישלר יעזוב בעצמו בינואר. "אני לא מתרכז בזה, אלא באיך לעבוד קשה. אני בנבחרת הצעירה ומקווה להתקדם", אמר פישלר. "אנחנו צריכים לבוא למשחק מול אשקלון עם אמונה ואנחנו מקווים לצאת לדרך חדשה". כך או כך, פיניירו וקפילוטו אמורים לפתוח במשחק מול הפועל אשקלון.

למרות השער שכבש אתמול, במועדון עדיין מתלבטים מאוד לגבי פיליפ יאזביץ'. השחקן לא תורגל בהרכב שלשום ולא היה אמור לפתוח, אך ההחלטה השתנתה ברגע האחרון. כרגע עדיין קיים סיכוי שיעזוב את הקבוצה בינואר, אלא אם יוכיח שיפור במשחקים הקרובים. המטרה היא להחתים מגן שמאלי זר ובלם ישראלי, כשגם שחקני הפועל תל אביב מועמדים להגיע לשתי העמדות הללו.

עוד בנושא

גביע הטוטו: הפועל באר שבע בגמר אחרי 1:2 על הפועל חיפה

שחקן הפועל חיפה אושרי רואש. ברני ארדוב
בדרך החוצה? רואש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully