וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: ריבר זכתה בגביע הארגנטינאי אחרי 3:4 סוער בגמר

המיז'ונריוס השאירו מאחור את האכזבה מההפסד בסופרקלאסיקו והניפו את התואר לראשונה בתולדות המועדון, כאשר חזרו מפיגור 2:1 ו-3:2 מול רוסאריו סנטרל, שהפסידה בגמר שלישי ברציפות

AP

המהדורה החמישית של הגלגול המודרני בגביע הארגנטינאי הגיעה הלילה (בין חמישי לשישי) לסיומה, עם משחק גמר סוער בו ניצחה ריבר פלייט 3:4 את רוסאריו סנטרל. עבור ריבר, שרק ביום ראשון הפסידה לבוקה ג'וניורס 4:2 בבית בסופרקלאסיקו, מדובר בזכייה ראשונה בתולדותיה, בעוד רוסאריו הפסידה בגמר שנה שלישית ברציפות.

המשחק שנערך בקורדובה סיפק קצב גבוה מהרגע הראשון ועד לאחרון, כאשר כבר בדקה ה-11 המיז'ונריוס עלו על הלוח עם פנדל מדויק של לוקאס אלאריו. רוסאריו, ששקועה עמוק בתחתית הטבלה בליגה, הגיבה היטב והפכה את התוצאה עם שערים של דמיאן מוסטו (26) ומרקו רובן (30), אך עוד לפני ההפסקה ריבר השוותה בזכות פנדל שני ומפוקפק משהו, אותו כבש שוב אלאריו (40).

רובן החזיר לרוסאריו את היתרון במחצית השנייה, כאשר מצא את הרשת בפעם השנייה במשחק (63), אלא שלריבר שוב היו תשובות. אלאריו השלים שלושער גדול (72) ושלוש דקות לאחר מכן, איבן אלונסו כבש מקרוב את שער הניצחון הדרמטי, כאשר רובן עוד מספיק לראות אדום בדקה ה-84.

שחקני ריבר פלייט חוגגים. AP
האכזבה מהסופרקלאסיקו נשארה מאחור. שחקני ריבר חוגגים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully