וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: ניבאלדו עובר לקטמון, סוכם שחרורו של גאלוביץ'

15.12.2016 / 15:06

הברזילאי הוותיק קיווה להישאר, אבל הסכים לעזוב אחרי שהובהר לו שהוא לא יקבל דקות משחק. הקרואטי יקבל את משכורת חודש דצמבר ויעזוב. הסיכום על עזיבת איבקוביץ': בשבוע הבא

יוסי ציפקיס

יום של מהלכים במ.ס אשדוד. בקבוצה סיכמו היום (חמישי) עם הפועל קטמון על העברת הבלם הברזילאי ניבאלדו לקבוצה מהליגה הלאומית. נציגי קטמון הגיעו לאשדוד כדי לסגור את העסקה עליה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. ניבאלדו עוד קיווה להישאר באשדוד בליגת העל, אבל הובהר לו כי הוא לא יזכה לדקות משחק העונה ולכן הסכים בסופו של דבר לחזור חזרה לליגה הלאומית.

היום גם סיכמו באשדוד רשמית את שחרורו של הבלם נינו גאלוביץ'. סוכנו של הקרואטי שהגיע עם תקוות רבות, נחת השבוע בארץ וסיכם על שחרורו. הוא יקבל את משכורת חודש דצמבר ויעזוב את המועדון כבר בשבוע הבא. לאשדוד היה בהסכם סעיף לפיו היא יכולה להשתחרר מהשחקן בחלון ההעברות של חודש ינואר ולמעשה היא לא תצטרך לשלם לו פיצוי כספי, אלא כאמור רק את משכורת החודש הנוכחי.

בתחילת השבוע הבא יושלם פירוק חבילת הבלמים הזרים כאשר סוכנו של סשה איבקוביץ' הסרבי ינחת בארץ כדי לסגור על שחרורו הרשמי מהמועדון.

באשדוד מחפשים כעת שחקנים וכפי שכבר פורסם כאן נבחן בקבוצה ההולנדי יורדי באוס. אם יימצא בלם טוב שיוחתם, מתכוונים במועדון להעביר את מיקי סירושטיין לקישור האחורי.

שחקן מ.ס. אשדוד ניבאלדו. לירון מולדובן
חוזר ללאומית. ניבאלדו/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully