וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "ברגע שברק יצחקי יגמור עם מכבי תל אביב, נסתדר"

15.12.2016 / 11:30

הקבוצה מהבירה מתכוננת לינואר ובמועדון אמרו בנוגע ליצחקי: "לא נעשה מעצמנו צחוק כמו בקיץ". במועדון לא יצרפו יותר משני שחקני התקפה כדי לא לפגוע בדקות של לידור כהן ובריהון

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק הבית נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת (20:30) עם רצון לפתוח את הסיבוב השני עם ניצחון. הקבוצה מהבירה צברה 18 נקודות בסיבוב הראשון ובמועדון יודעים שהם חייבים להשיג כמות נקודות גדולה יותר בסיבוב השני על מנת להגיע למקום שמוביל לכרטיס לאירופה.

אריק סאבו צפוי להמשיך כמגן ימני, שמעון אבוחצירה צפוי לשוב לסגל ושלומי אביסידריס כנראה ימשיך לקבל דקות גם במשחקים הבאים אחרי שנכנס כמחליף נגד הפועל באר שבע. טל בנש, אורי מגבו ואבישי כהן אמורים להשתחרר בינואר.

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי. יוסי ציפקיס
"ברגע שיצחקי יגמור עם מכבי, הדרך לבית"ר תהיה קצרה"/יוסי ציפקיס

הקבוצה מתחילה לבדוק אופציות של שחקני התקפה זרים לקראת ינואר ובמקביל עוקבים אחר התפתחויות בנוגע לחן עזרא, גליינור פלט, עדן בן בסט וברק יצחקי. בבית"ר מעדיפים כרגע זר בחלק הקדמי ובכל מקרה לא מתכוונים לצרף יותר משחקן אחד או מקסימום שניים, כדי לא להפחית בדקות המשחק של לידור כהן ויעקב בריהון שאמורים להוביל את החלק הקדמי בשנים הבאות.

בנוגע לברק יצחקי אמרו במועדון: "ברגע שהוא יגמור עם מכבי תל אביב ברור שהדרך לבית"ר תהיה קצרה. נמצא דרך להסתדר, ברק יצחקי זה בית"ר ירושלים. לא נעשה מעצמנו צחוק כמו בפעם שעברה - לא נדבר איתו לפני שמכבי מאשרת לו בצורה מסודרת והוא סוגר איתה את הכול".

מעבר לכך, בית"ר תנחית להתרשמות מספר שחקנים בתקופה הקרובה. בין הנבחנים יהיו בלמים מברזיל וקניה. במועדון אמרו: "קשה למצוא שחקנים בינואר, אבל ננחית כמה נבחנים על מנת לנסות לתפוס שחקן שבאמת יכול לעשות שינוי. אם לא נלך על האופציה של ישראלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דן מורי שחקן בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
"זכותו של הקהל להביע את דעתו". מורי/ניב אהרונסון

הבלם דן מורי אמר לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה: "אנחנו מגיעים כמו בכל משחק, לתת את הכל בהרגשה טובה, אנחנו באים לנצח. אנחנו עובדים קשה וטוב מתחילת העונה. לפעמים יש דברים שלא הולכים, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ובטוח שנצליח לעשות את העבודה. מה שחשוב לנו זה לאסוף נקודות ולהתברג בחלק העליון של הטבלה".

על מערכת היחסים שלו עם הקהל אמר מורי: "זכותו של הקהל להביע את דעתו. אני באופן אישי מנסה להתחזק מהערות. למדתי שאם יש עליך ביקרות אז כנראה שמשהו פחות טוב במה שאתה עושה. אני ממשיך ללכת עם האמת שלי, אני מקווה שבסופו של תהליך נהייה כולם יחד מפני שהקהל חשוב מאוד למועדון. להגיד שההערות נעימות? אני לא יכול להגיד שאני שומע, מכניס מאוזן אחת ומוציא מהאוזן השנייה. אבל שוב, המשמעות בעיני היא לא רעה. הקהל רוצה שאשחק טוב בשביל המועדון. אני עובד על עצמי כדי להשתפר ולשחק טוב יוצר. לשחקן יש תקופות טובות יותר וטובות פחות. אם יבינו את זה והקהל יתמוך בשחקן גם בתקופות פחות טובות, הוא ירוויח אותו. אני מבחינתי נותן 100 אחוז בכל משחק ומשחק"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully