וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון לציון עם סיכוי נמוך לעלות, שיבק: "באירופה קשה לתקן"

15.12.2016 / 8:51

הכתומים הפסידו בחוץ לאורדאה ויצטרכו נס כדי להמשיך בליגת האלופות. המאמן לא מחפש תירוצים: "לא רוצה לדבר על הפציעה של דאוסון, זה חלק מהעונה". בן שימול צפוי לחזור נגד באר שבע

מאמן מכבי ראשון לציון אריק שיבק. ברני ארדוב
לא מחפש תירוצים. שיבק/ברני ארדוב

הסיכוי של מכבי ראשון לציון להעפיל לשלב הבא בליגת האלופות של פיב"א ספג אמש (רביעי) מהלומה רצינית אחרי שהכתומים הפסידו בחוץ לאורדאה הרומנית 69:64. בעקבות ההפסד ירדה הקבוצה למקום השביעי בבית עם מאזן של שלושה ניצחונות ושישה הפסדים, מרחק שניים וחצי ניצחונות מהמקום הרביעי שמבטיח העפלה לשלב 24 האחרונות, וכדי לעלות תצטרך לנצח לפחות ארבעה מחמשת משחקיה הבאים. במועדון כבר החלו להשלים שהסיכוי שיצליחו לעלות לשלב הבא הוא די נמוך, ויעשו מאמץ כדי לפחות לסיים במקום שנותן כרטיס לשלב שמינית הגמר של היורופקאפ.

עוד בנושא:

ליגת האלופות של פיב"א: מכבי ראשון לציון הפסידה 69:64 לאורדאה

שחקן מכבי ראשון לציון אבי בן שימול מול קטאייה. ברני ארדוב
יחזור בגביע? בן שימול/ברני ארדוב

למשחק אמש ברומניה הופיעו הכתומים ללא שלושה שחקני רוטציה חשובים - אבי בן שימול, מאליק ווינס ושון דאוסון. בן שימול סובל מוירוס שהשאיר אותו בישראל, וההערכות הן שיוכל לשחק כבר במשחק גביע המדינה ביום ראשון הקרוב נגד הפועל באר שבע בחוץ. ווינס לא יכול לשחק במשחקי שלב הבתים בליגת האלופות, מהלך שגרר ביקורת מצד לא מעט גורמים על ראשון לציון ואילו דאוסון סוחב פציעה בברך שמונעת ממנו לשחק כבר כחודש, ובראשון לציון לא יודעים מתי יוכל לחזור לשחק. בקבוצה מקווים כי חזרתו של דאוסון לא תעלה על שבועיים נוספים, כדי לא ליצור בור משמעותי גם בליגה.

"ההפסדים האחרונים הורידו את הסיכוי שלנו לעלות סיבוב, ואני לא רוצה לדבר על החיסרון של שון דאוסון, זה חלק מהעונה הזאת", סיכם אריק שיבק את המשחק המאכזב של קבוצתו, בו הצליחו למחוק יתרון דו ספרתי ולעלות ליתרון של 7 ברבע האחרון, לפני שקרסו בדקות הסיום, "אתה חסר שחקנים וצריך לעשות התאמות, בליגה רגילה אתה יכול לתקן את זה בהמשך הדרך, באירופה קשה לתקן. יש לנו שלושה משחקי בית שאנחנו ננסה לנצח, אני מקווה שאבי בן שימול יחזור בשבוע הבא, וננסה לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully