וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה הצרפתי: 0:7 למונאקו על ראן, צמד ללוקאס ב-1:3 של פ.ס.ז'

ההתקפה הטובה ביבשת שייטה בדרך לרבע הגמר, שלושער ראשון לאמפבה, צמד לבוסקילייה. האלופה, ללא קבאני שקיבל מנוחה, גברה על ליל. גם בורדו בשלב הבא משערים של פלאשיל וצמד של לאבורד

יונס בלהנדה (מימין) עם מריו באלוטלי שחקני ניס מאוכזבים. AP
בגביע לא הולך. באלוטלי והחברים מאוכזבים/AP

משחקי שמינית הגמר בגביע הליגה הצרפתי נמשכים הערב (רביעי), כשבמוקד האלופה פריס סן ז'רמן צלחה את המפגש מול ליל, מונאקו המשיכה את הדהירה שלה עם הצגה מול ראן. במשחק הראשון של הערב העפילה בורדו לרבע הגמר על חשבונה של ניס אחרי שניצחה 2:3 בביתה.

seperator

בורדו - ניס 2:3

לגביע חוקים משלו, עובדה. בורדו, שהפסידה בשני משחקי הליגה האחרונים שלה העפילה לשלב הבא על חשבון ניס, שלא הפסידה בליגה בחמשת המשחקים האחרונים. ירוסלב פלאשיל הוותיק כבש את הראשון כבר בדקה ה-14 אחרי בישול נאה של מלקום הצעיר והמוכשר. גאיטן לאבורד הוסיף את השני (22) לאחר טעות קשה של השוער המחליף של ניס, וולטר בניטס, והשלים צמד כשניצל עוד טעות של בניטס (55). בתווך, אלסאן פלאה (42) צימק, ומריו באלוטלי כבש בפנדל שלא עזר (83).

מונאקו - ראן 0:7

הדהירה של הקבוצה מהנסיכות לא נעצרה גם בגביע כאשר גם המחליפים הוכיחו כמה איכות יש לספסל של לאונרדו ז'ארדים. קיליאן אמפבה להט עם שלושער ראשון בקריירה (11, 21, 62), בוסקילייה (35, 79) הוסיף צמד, שערים של קורנטין ז'אן (83) ושער עצמי של דימטרי קברה (84) חתמו עוד הצגה של מונאקו.

פריס סן ז'רמן - ליל 1:3

האם זה המשחק שירגיע את הגזרה סביב חרושת השמועות בנוגע לאונאי אמרי? האלופה עלתה עם הרכב של מחליפים והצליחה להבקיע ללא אדינסון קבאני. לוקאס מורה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-43, הוסיף שער נוסף בדקה ה-57 וחסה רודריגס המושמץ חתם בדקה ה-69. מרקו באסה (89) רק צימק עבור האורחת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully