וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הוותיקים של ישראל הפסידה לגרמניה, רונן חרזי כבש צמד

שלמה שרף ודרור קשטן הדריכו בצוותא את ישראל במשחק הראווה בנתניה, הגרמנים ניצחו 2:3. חלוץ העבר חגג מבישולים של עידן טל ופליקס חלפון. גם אוואט, בן שמעון, טלסניקוב ואחרים שותפו

יוסי ציפקיס

נבחרת הוותיקים של ישראל פגשה הערב (רביעי) למשחק נוסטלגי במיוחד את מקבילתה הגרמנית, במשחק שנערך באצטדיון בנתניה כחלק משיתוף פעולה חדש בין ההתאחדות הישראלית לגרמנית. הנבחרת הודרכה על ידי שני מאמנים לאומיים בעבר, שלמה שרף ודרור קשטן, ונכנעה 3:2 כאשר את שני השערים לישראל כבש רונן חרזי, הראשון אחרי כדור עומק מצוין של עידן טל ופעולה אישית נאה, והשני בנגיחה מהרמה של פליקס חלפון.

מאמני נבחרת הוותיקים של ישראל דרור קשטן, שלמה שרף. יוסי ציפקיס
דרור קשטן/יוסי ציפקיס

הנבחרת הישראלית, שבניגוד לגרמנית הורכבה במיוחד לקראת ההתמודדות, פתחה עם דודו אוואט, אלון חרזי, אמיר שלח, רן בן שמעון, דדי בן דיין, עידן טל, ז'אן טלנסיקוב, איציק זוהר, עבאס סואן, עומר גולן ורונן חרזי. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-15 משערו של פרדי בוביץ', חרזי איזן (22) ושלוש דקות לאחר מכן קאקאו נגח מקרוב. מייק הנקה הכפיל את היתרון הגרמני (60) לפני שחרזי השלים צמד בדקה ה-69.

במהלך המשחק, שנמשך 80 דקות, שותפו גם כל המחליפים. בזה אחר זה עלו על הדשא רפי כהן השוער, קלמי סבן, יעקב הלל, פליקס חלפון, משה גלאם, עמיר תורג'מן ועופר טלקר, אך לא הצליחו למנוע את ההפסד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
חלפון חוגג עם חרזי ובן דיין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully