וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלד קומאן: "שלוש פעמים ניצחתי את ונגר בבית ותמיד זה בגלל השופטים"

מנג'ר אברטון הגיב בציניות לטענות של המנג'ר הצרפתי אחרי ה-1:2 של הטופיז. ונגר עצמו אמר: "הם שיחקו פיזי מאוד והקשו עלינו. השחקנים נתנו הכול ומאוכזבים מאוד מההפסד הזה"

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. GettyImages
ערב מתסכל. ונגר/GettyImages

ארסנל ספגה אמש (שלישי) את ההפסד הראשון שלה מאז המחזור הראשון. התותחנים רשמו הופעה בינונית מאוד, שמטו יתרון ונוצחו 2:1 בגודיסון פארק על ידי אברטון, במסגרת המחזור ה-16 בפרמיירליג.

* אברטון הצליחה להשיג העונה 11 נקודות אחרי שנקלעה לפיגור.

* השער השני שספגה ארסנל היה הראשון שהיא סופגת מקרן העונה בליגה.

* אלכסיס סאנצ'ס, שכבש את הראשון לארסנל, הבקיע או בישל 27 שערים ב-27 המשחקים האחרונים שלו בפרמיירליג (19 שערים ו-8 בישולים).

* זה היה ההפסד הראשון של ארסנל ביום שלישי בפרמיירליג מאז פברואר 2006, אז הפסידה לליברפול (מאז ניצחה ב-10 וסיימה 7 בתיקו).

* זה היה הניצחון השני של אברטון מול ארסנל ב-19 משחקי הליגה האחרונים בין השתיים (ארסנל ניצחה ב-11 ו-6 נגמרו ללא הכרעה).

שחקן אברטון שיימוס קולמן כובש. רויטרס
קולמן נוגח את השער/רויטרס

ארסן ונגר אמר לאחר המשחק: "היה משחק פיזי מאוד, התמודדנו עם הרבה עימותים פיזיים וזה הקשה עלינו, אבל הפסדנו בגלל חוסר מזל בסיום. היו לנו מצבים טובים במחצית הראשונה, במיוחד למסוט. אברטון התגוננה היטב ובסופו של דבר שני השערים שלה הגיעו דווקא משני שחקני הגנה. הם נראו מעט מפוחדים בהתחלה, אבל לאט לאט קיבלו ביטחון. אני חושב שהשחקנים כן נלחמו, אני לא יכול לבוא אליהם בטענות".

הצרפתי המשיך ואמר: "אני חושב שבדקה ה-85 לא הגיע לנו להפסיד, אבל נתפסנו לא מוכנים עם שתי נגיחות. אני חושב שבשער הראשון היינו אשמים והשני היה בקרן. הצלחנו לנטרל את רומלו לוקאקו, אבל אולי הקלנו עליהם כשהם שיחקו פיזי. ייצרנו מצבים, אבל לא מספיק מצבים ברורים. נלחמנו חזק והשחקנים נתנו כל מה שיש להם, הם מאוכזבים מאוד".

מגן אברטון שיימוס קולמן, שכבש את השער הראשון של הקבוצה שלו בדקה ה-44, אמר: "היינו צריכים לעשות דברים נכון. אנחנו יודעים שלא שיחקנו טוב מספיק בינתיים. היה חשוב מאוד שנספק הופעה איכותית ונעבוד קשה אחד בשביל השני, ועשינו את זה הלילה". אשלי וויליאמס, שכבש את השני של הטופיז, הוסיף: "שמעתם את האוהדים ואיך שהם עודדו. הייתי מאוכזב מהשער שספגנו, הייתי צריך לפעול טוב יותר, לכן הייתי נואש לכבוש בצד השני".

מאמן אברטון רונאלד קומאן אמר: "הראינו שני פרצופים. את הפרצוף הראשון אני שונא כי זה פרצוף עצבני ולחוץ. אי אפשר להפסיד במשחקים מהסוג הזה. זה היה משחק טוב כי הראינו איך אנחנו צריכים לשחק מבחינת מחויבות ואגרסיביות. אתם רואים את הקהל וזה מה שרצינו שיהיה. ביום שני מחכה לנו משחק חשוב מול ליברפול וזה יהיה משחק שונה לחלוטין כי אנחנו מגיעים עם שלוש נקודות בכיס. אנחנו יודעים שאנחנו חזקים בבית". קומאן המשיך ודיבר על התגובות העצבניות של ונגר כלפי השופטים: "אני לא מופתע מההערות שלו. זו הפעם השלישית שאני מנצח אותו בבית ופעם שלישית שהוא אומר שזה בגלל השופטים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רונאלד קומאן מנג'ר אברטון. רויטרס
בהתחלה הם עוד חייכו. ונגר וקומאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully