וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבר פרלמנט בריטי: שלושה כדורגלנים 'בכירים' שוקלים לצאת מהארון

ג'ון ניקולסון אמר את הדברים במהלך דיון בממלכה לגבי הומופוביה בספורט. בהתאחדות לכדורגל באנגליה לא אישרו את הדברים, אך אמרו: "נתמוך בכל שחקן שיחליט לצאת מהארון בפומבי"

תומאס היצלספרגר שחקן ווסטהאם. Paul Gilham, GettyImages
יצא מהארון כשכבר לא שיחק באנגליה. היצלספרגר/GettyImages, Paul Gilham

ג'ון ניקולסון, חבר הפרלמנט בבריטניה, טען אמש (שלישי) בדיון על הומופוביה בספורט, כי ישנם שלושה 'בכירים' שחקנים שנמצאים בקשר עם התאחדות הכדורגל באנגליה לגבי יציאה מהארון בפומבי. עם זאת, על פי דיווחים בכלי התקשורת בממלכה, ההתאחדות לא אישרה את הדברים אך טענה כי היא תתמוך בכל שחקן שיחליט לעשות זאת.

יש לציין שרק בחודש אוקטובר האחרון אמר יושב ראש ההתאחדות לכדורגל באנגליה, גרג קלארק, כי לדעתו שחקנים שייצאו מהארון בפומבי ייסבלו מ"התעללות רצינית". באותו דיון בו ניקולסון סיפר את הדברים על שלושת השחקנים, השתתפה גם טרייסי צ'רץ', שרת הספורט בבריטניה, שגינתה את דבריו של קלארק ואמרה: "זה מאוד מאכזב ומוזר שהדברים האלה נאמרו. אם מישהו מחליט לצאת מהארון הוא צריך להרגיש שהרשויות תומכות בו ושכל ניסיון להתעללות יגונה באופן מיידי" דובר ההתאחדות, הוסיף באותו דיון: "אנחנו עובדים קשה מאוד על מנת ששחקנים ירגישו חופשי ושתהיה להם את היכולת לצאת מהארון. אנחנו נהיה שם וניתן את כל התמיכה הנדרשת. בסופו של דבר, כל החלטה כזו היא אישית".

השחקן הראשון ששיחק באנגליה ויצא מהארון היה ג'סטין פשאנו, ששיחק בנוריץ', נוטינגהאם פורסט, מנצ'סטר סיטי וניוקאסל. ב-1990 פשאנו התוודה בעיתונות על נטיותיו וסבל מכך לאחר מכן. ב-1998 הוא התאבד בתלייה. השחקן היחיד שיצא מהארון עם עבר בפרמיירליג הוא תומאס היצלספרגר. הגרמני ששיחק בווסטהאם ואסטון וילה, יצא מהארון בינואר 2014, כשכבר לא שיחק באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully