וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אוסקר יעבור מצ'לסי לשנגחאי תמורת 52 מיליון ליש"ט

על פי 'דיילי מייל', הברזילאי בן ה-25 שממעט לשחק העונה אצל אנטוניו קונטה ולא פתח בליגה מספטמבר, על סף מעבר מפתיע לליגה הסינית. הוא יצטרף להולק ולמאמנו לשעבר אנדרה וילאש בואש

תקציר: צ'לסי - ווסט ברומיץ' 2:2. אוסקר, one
עובר לסין? אוסקר/one, אוסקר

האם אנחנו בפני אחת ההעברות הגדולות וגם המפתיעות של חלון ההעברות באירופה? על פי דיווחים ב'דיילי מייל', שחקנה של צ'לסי אוסקר עומד לעבור ל-SIPG שנגחאי מהליגה הסינית תמורת סכום עתק של 52 מיליון ליש"ט, ולהצטרף למאמנו בעבר בבלוז, אנדרה וילאש בואש ולכוכב ברזילאי נוסף, הולק.

אוסקר, בסך הכל בן 25, לא הרבה לשחק העונה מאז הגעתו של אנטוניו קונטה לסטמפורד ברידג', ולמעשה הוא לא פתח במשחק ליגה מאז חודש ספטמבר. הוא הגיע לצ'לסי מאינטרנאסיונל הברזילאית ב-2012, ורשם 120 הופעות ליגה בהן כבש 22 שערים ולמעלה מ-200 הופעות בכל המסגרות. הוא זכה באליפות, גביע הליגה וגביע הליגה האירופית עם הקבוצה, ואף הוכתר פעמיים ככובש שער עונה של צ'לסי.

שנגחאי, שסיימה את העונה החולפת בסין המקום השלישי והעפילה לליגת האלופות של אסיה, תשבור את שיא ההעברות שלה על אוסקר, שנקבע כאשר רכשה את הולק מזניט תמורת 45 מיליון ליש"ט. הקשר צפוי להרוויח סכום דומה לזה שמשתכר החלוץ, 320 אלף ליש"ט בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully