וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי עם ניצחון 10 ברציפות, 0:3 לליברפול על מידלסברו

פברגאס חגג שער ליגה ראשון והעניק למוליכה יתרון של שש נקודות עם 0:1 בסנדרלנד. ליברפול שנייה, ללאנה עם צמד ובישול. 0:2 לסיטי על ווטפורד, זלאטן סידר ליונייטד 1:2 דרמטי על פאלאס

שחקני צ'לסי חוגגים עם ססק פברגאס (משמאל). רויטרס
הצדיק את הצבתו בהרכב. ססק פברגאס/רויטרס

צ'לסי ניצלה את ההפסד של ארסנל כדי להגדיל הערב (רביעי) את יתרונה בפסגת הפרמיירליג לשש נקודות, בזכות ניצחון עשירי ברציפות - 0:1 בקרב הקצוות מול סנדרלנד. ליברפול במקום השני אחרי 0:3 מרשים במגרשה של מידלסברו. מנצ'סטר סיטי חזרה לנצח עם 0:2 ביתי על ווטפורד ואילו מנצ'סטר יונייטד ניצלה הודות לשער דרמטי של זלאטן ב-1:2 על קריסטל פאלאס. סלומון רונדון הוביל את ווסט ברומיץ' ל-1:3 על סוונסי עם שלושער בנגיחות תוך 13 דקות בלבד.

*מנצ'סטר סיטי וצ'לסי נקנסו אמש על ידי הליגה האנגלית ב-35 אלף ו-100 אלף ליש"ט בהתאמה בעקבות התגרה במהלך המשחק האחרון ביניהן. בדקה ה-96 של המשחק סרחיו אגוארו פגע בפראות בדויד לואיז מה שגרם להתפתחות מהומה בין השחקנים כולל התערבות של אנשי הספסל. במהלך המהומה הורחקו אגוארו ופרננדיניו.

אדם ללאנה שחקן ליברפול. GettyImages
6 שערים ו-6 בישולים העונה. אדם ללאנה/GettyImages

סנדרלנד - צ'לסי 1:0

מוליכת הטבלה רחוקה כעת ניצחון אחד מהשוואת שיא המועדון שלה (11 ניצחונות ב-2009) אחרי שהשיגה את העשירי ברציפות, במגרשה של נועלת הטבלה. אדן הזאר הפצוע נשאר בבית ונמניה מאטיץ' המתין על הספסל, אבל המחליפים שלהם עשו את המינימום הנדרש כדי להכריע. וויליאן בישל לססק פברגאס בדקה ה-40 את שערו הראשון העונה בפרמיירליג וטיבו קורטואה סיפק הצלה אדירה בתוספת הזמן, כדי שאנטוניו קונטה יחגוג שש נקודות יתרון בפסגה.

דקה 40: גול! מתפרצת קטלנית של המוליכה. וויליאן השאיר בנגיעה לפברגאס שבעט כדור שטוח מ-16 מטרים אל הרשת וחגג את הראשון שלו העונה בליגה. 0:1 לצ'לסי.

דקה 52: וויליאן פילס את דרכו לרחבה, התגבר על שני שחקני הגנה וירה לקורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
וויליאן שחקן צ'לסי מול בילי ג'ונס שחקן סנדרלנד. רויטרס
המינימום ההכרחי. וויליאן/רויטרס

מידלסברו - ליברפול 3:0

אחרי נקודה אחת משש אפשריות בשני המחזורים האחרונים, הקבוצה של יורגן קלופ חזרה לנצח, הגיעה ל-40 שערי זכות העונה (יותר מכל קבוצה אחרת בליגה) וגם עלתה למקום השני עם תצוגה מרשימה. אדם ללאנה היה איש המשחק של ליברפול, שניצחה בריברסייד סטדיום לראשונה מאז מרץ 2002. קשר נבחרת אנגליה הבקיע צמד (29 ו-69) ובישל לדיבוק אוריגי (61) כדי להמשיך את העונה המצוינת שלו ולשפר את מאזנו לשישה שערי ליגה ושישה בישולים. סימון מיניולה חזר אל בין הקורות ושמר על רשת נקייה.

דקה 29: גול! קליין הגביה מצד ימין וללאנה הקדים את השומר שלו ונגח פנימה. 0:1 לליברפול.

דקה 43: כמעט השני של ליברפול. מאנה בעט מצד שמאל אל הקורה והריבאונד הגיע לאוריגי שמצד ימין ירה כדור חד אל הרשת החיצונית.

דקה 61: גול! התקפה פנטסטית הובילה לשער השני. שחקני ליברפול החליפו שבע מסירות מהירות על סף הרחבה של בורו, עד שללאנה בישל לאוריגי בתוך הרחבה. 0:2 לליברפול.

דקה 69: גול! מאנה דהר בצד ימין והוכשל, אבל הכדור הגיע לאוריגי שמצא במסירת רוחב את ללאנה שהרשית בקלות את השני שלו. 0:3 קל לליברפול.

אדם ללאנה שחקן ליברפול (מספר 20) כובש מול מידלסברו. רויטרס
ממשיך בעונה המצוינת שלו. אדם ללאנה כובש/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ווטפורד 0:2

אחרי שני הפסדים רצופים בהם ספגה שבעה שערים, מנצ'סטר סיטי נרגעה עם ניצחון ביתי חלק על ווטפורד. פפ גווארדיולה שוב פגש מאמן איטלקי, אבל וולטר מצארי לא הלך בדרכם של אנטוניו קונטה וקלאודיו ראניירי, והשאיר את הנקודות במנצ'סטר. המגן הוותיק פאבלו סבאלטה כבש שער ראשון זה שנתיים ודויד סילבה חתם לקראת הסיום. הסיטיזנס במקום השלישי.

דקה 33: גול! סבאלטה מבין כולם. דה בראונה העביר כדור מצד שמאל שעבר את כל הגנת ווטפורד והגיע למגן הימני הארגנטינאי שהמשיך בנגיעה פנימה. שער ראשון לסבאלטה אחרי שנתיים, 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 57: נוליטו הסתובב נהדר וסידר מצב לסטרלינג, שמקצה הרחבה בעט למשקוף.

דקה 86: גול! מתפרצת של ארבעה על שניים אפשרה למארחת לסגור עניין. סטרלינג השאיר ברחבה לדויד סילבה שלא התקשה לבעוט פנימה באין מפריע. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

פאבלו סבאלטה שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. רויטרס
חיכה שנתיים לגול. פאבלו סבאלטה/רויטרס

קריסטל פאלאס - מנצ'סטר יונייטד 2:1

ניצחון דרמטי לשדים האדומים, שנותרו מרחק שש נקודות מהכרטיס לליגת האלופות. זלאטן איברהימוביץ' הציל את ז'וזה מוריניו ממבוכה כשהבקיע בדקה ה-88 מבישול של פול פוגבה, לו הכין את שער היתרון במחצית הראשונה. קריסטל פאלאס, הקבוצה שבמשחקיה הובקעו הכי הרבה שערים העונה, הסתפקה בשוויון זמני עם בישול קסום בעקב של דמיאן דלייני לג'יימס מקארת'ור, אך לא מעבר. אריק באי, שחזר להרכב מנצ'סטר יונייטד אחרי כחודשיים, הדאיג עם פציעה נוספת והוחלף בדקה ה-52.

דקה 45: גול! בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, מוריניו קיבל את מבוקשו. מאטה הגביה כדור חופשי, זלאטן הסיט עם החזה (וקצת עם היד) לעבר פוגבה והצרפתי, מעמדת נבדל קטנה, המשיך פנימה מקרוב. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 52: איזו אכזבה לבלם באי, שפתח לראשונה מאז הפציעה ונאלץ לצאת בגלל כאבים.

דקה 66: גול! פארדיו חוגג שוויון נפלא. דילייני סיפק את אחד מבישולי העונה עם כדור עומק בעקב לעבר מקארת'ור, שלא התקשה להכניע בנגיעה את דה חאה, שדקות לפני כן הוציא לו כדור מהחיבורים. קריסטל פאלאס השוותה ל-1:1.

דקה 88: גול! מוריניו קם לחגוג. פוגבה החזיר לזלאטן בישול עם כדור עומק נהדר בצד שמאל, והשבדי בעט לרשת מזווית אלכסונית. שער ליגה תשיעי לזלאטן, 1:2 דרמטי למנצ'סטר יונייטד.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד (בלבן) כובש מול קריסטל פאלאס. רויטרס
נבדל קטנטן. פול פוגבה כובש/רויטרס

משחקים נוספים

טוטנהאם - האל סיטי 0:3
לטוטנהאם: כריסטיאן אריקסן (14 ו-63), ויקטור ווניאמה (73)

ווסט ברומיץ' - סוונסי 1:3
לווסט ברום: סלומון רונדון (50, 61 ו-63). לסוונסי: ויין ראוטלדג' (78)

ווסטהאם - ברנלי 0:1
לווסטהאם: מארק נובל (45)

סטוק סיטי - סאות'המפטון 0:0

סלומון רונדון שחקן ווסט ברומיץ'. GettyImages
שלושער ראשון בפרמיירליג. סלומון רונדון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully