וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.12: לבנדובסקי חתם עד 2021, אוסקר הולך לסין

הפולני האריך את חוזהו בבאיירן, הברזילאי של צ'לסי בדרך לשנגחאי תמורת 52 מילון ליש"ט. התותחנים רוצים את כוכב וולפסבורג כבר בינואר וסרנה במו"מ מתקדם עם ברצלונה. ואן דייק מבוקש בסיטי, ארסנל וליברפול. מוריניו סימן את קבאני ורוז

one

העברות

* באיירן מינכן הודיעה על הארכת חוזהו של רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני הנהדר, שהגיע לבווארים מבורוסיה דורטמונד, האריך את חוזהו עד 2021.

* ססאר אספיליקואטה האריך את חוזהו בצ'לסי בשנה וחצי. המגן הספרדי הבטיח את מקומו בשורות הבלוז עד 2020.

* וולפסבורג הודיעה על צירופו של כוכב אייאקס ונבחרת הולנד, ריצ'לדי באזור. הקשר יעבור לזאבים, ששילמו עבורו 12 מיליון יורו. את ההעברה אישר פטר בוס, אחרי הגרלת 32 האחרונות בליגה האירופית.

* חוזהו של החלוץ קרלטון קול בסקרמנטו מה-MLS פג. החלוץ בן ה-33 סיים קדנציה קצרה אחרי ששיחק בעבר בווסהטאם, סלטיק וצ'לסי.

* קרלון בן ה-28 חתם בספרטק טרנבה הסלובקית לשנה וחצי.

* צ'יבאס הודיעה על צירופו של הקשר רודולפו פיסארו מפאצ'וקה. על פי הדיווחים שווי העסקה מוערך ב-15 מיליון יורו.

עוד בנושא:

כריסטיאנו רונאלדו חצוי: "ההאשמות נגדי קלקלו את השמחה על הפרס"
משבר זהות: התקופה הכי רעה של אתלטיקו מדריד בעידן דייגו סימאונה
רוברט לבנדובסקי כועס על בחירת כדורגלן השנה של פראנס פוטבול

שמועות

* ב"דיילי מייל" טוענים כי אוסקר, הקשר הברזילאי של צ'לסי, חובר לאנדרה וילאש בואש ב-SIPG שנגחאי הסינית, שתרכוש אותו תמורת 52 מיליון ליש"ט. לידיעה המלאה.

* האם זלאטן איברהימוביץ' בדרך לאיחוד כוחות עם אדינסון קבאני? באנגליה טוענים כי האורגווואי עדיין לא הגיע להבנות עם פריס סן ז'רמן וז'וזה מוריניו פועל כדי לצרפו.

* יובנטוס נמצאת במגעים מתקדמים עם זניט סנט פטרסבורג לגבי המעבר של אקסל ויטסל. הבלגי, שחוזהו אצל הענקית הרוסית פג בסוף העונה, היה קרוב לגברת הזקנה בקיץ האחרון. יובה מתכננת לפצות את זניט בסכום צנוע כדי לצרף אותו לסגל כבר בינואר.

* מעמדו של ססק פברגאס זכה לשיפור תחת אנטוניו קונטה, אך הוא עדיין לא החליט אם הוא מעוניין להישאר בצ'לסי. הספרדי דחה שלוש הצעות מהליגה הסינית, רומא תנסה לצרפו בהשאלה כבר בינואר, כך מדווחים בארץ המגף.

* ווסטהאם וליברפול נאבקות על שירותיו של החלוץ גרגורי דפרל, שזכה למעקב צמוד העונה בססואולו. יורגן קלופ מעוניין בחלוץ והוא צפוי להציע עבורו 12 מיליון ליש"ט.

* ב"דיילי מירור" מדווחים שפריס סן ז'רמן מתכננת הצעה בסך 50 מיליון ליש"ט על דלה עלי, שחקנה של טוטנהאם. השחקן עצמו הכחיש את העניין ואמר: "אני שמח כאן ולא יכול לחשוב על מקום אחר בשלב הזה בקריירה שלי".

מיכאילו ריסטיץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד מול גרגור דפרל שחקן ססואולו. GettyImages
קלופ בעקבותיו. דפרל/GettyImages

* בפורטוגל מדווחים כי 12 קבוצות נאבקות שירותיו על כוכב פורטו, יאסין ברהימי. בין הקבוצות שעוקבות מקרוב אחרי האלג'יראי אפשר למצוא את סביליה, אתלטיקו מדריד, יובנטוס, נאפולי, מילאן, מונאקו, מארסיי, מנצ'סטר סיטי וארסנל.

* קרל ג'נקינסון מבוקש באסטון וילה. המגן של ארסנל מתקשה לזכות בדקות תחת ארסן ונגר וייתכן כי הוא יעזוב את התותחנים כבר בינואר.

* ארסנל מקווה להשלים את עסקת יוליאן דראקסלר כבר בינואר. כוכב וולפסבורג נותר מחוץ לסגל הזאבים במחזור הליגה האחרון, והוא עשוי להשלים את המעבר תמורת סכום המוערך ב-50 מיליון יורו. רק באוגוסט האחרון דראקסלר היה על סף מעבר לפריס סן ז'רמן תמורת 75 מיליון יורו, אך המהלך לא יצא אל הפועל.

* המאבק על שירותיו של בלם סאות'המפטון וירג'יל ואן דייק מחריף. אברטון הצטרפה למנצ'סטר סיטי, יונייטד, ארסנל, ליברפול וברצלונה שעקבו אחרי הבלם מול הפועל באר שבע במפגש שנעל את שלב הבתים בליגה האירופית.

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
המאבק נמשך. מוריניו ופפ/רויטרס

* קרב נוסף בין פפ גווארדיולה למוריניו, הפעם על שירותיו של דני רוז. מגן טוטנהאם נחשב לאופציה המועדפת של שני המאמנים לקראת ינואר ומחירו עומד על 30 מיליון יורו.

* בקטלוניה טוענים כי ברצלונה מחזיקה בהסכם עם מגן שחטאר דונייצק דריו סרנה. בן ה-34 פרש בקיץ האחרון מנבחרת קרואטיה ועשוי להגיע תמורת סכום צנוע כגיבוי לסרג'י רוברטו.

* לאס פלמאס מקווה לנצל את היעדר הדקות של גבריאל ברבוסה 'גביגול' באינטר כדי לצרפו בהשאלה. החלוץ, שהגיע בקול תרועה רמה לנראזורי ואכזב, לא פסל חזרה לברזיל.

* אברטון מנסה לנצל את הבעיות באינטר ולפנות לאבר באנגה. הקשר הגיע רק הקיץ לנראזורי, אך עשוי לבקש לעזוב בשל האכזבה מהתוצאות של הקבוצה.

* בצרפת טוענים כי הנהלת פ.ס.ז' שוקלת זעזוע בעמדת המאמן וסימנה את רוברטו מאנצ'יני. האיטלקי נקשר עם אימון נבחרת אנגליה, ומחפש אתגר חדש אחרי שעזב את אינטר בתחילת העונה. בבירת צרפת מאוכזבים מהתוצאות תחת אונאי אמרי והם עשויים לבצע מהלך לקראת שמינית גמר ליגת האלופות.

שחקן נבחרת קרואטיה דריו סרנה ממרר בבכי. רויטרס
חבר חדש למסי? סרנה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully