וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא ניצחה את מילאן 0:1, פיורנטינה - ססואולו 1:2

חמישה ימים לפני משחק החוץ מול יובנטוס, הג'אלורוסי חגגו בקרב על המקום השני משער יפה של נאינגולאן (62), אחרי ששצ'סני הדף פנדל של ניאנג (27). פאולו סוזה נהנה מצמד של קאליניץ'

וויצ'ק שצ'סני שוער רומא. רויטרס
שצ'סני זוכה לאהבה אחרי הפנדל שהדף/רויטרס

המחזור ה-16 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם שני מפגשים. פיורנטינה ופאולו סוזה גברו 1:2 על ססואולו ואילו רומא ניצחה 0:1 את מילאן והתייצבה לבדה במקום השני, חמישה ימים בלבד לפני משחק החוץ שלה מול המוליכה יובנטוס.

seperator

פיורנטינה - ססואולו 1:2

ניצחון חשוב עבור פאולו סוזה, שמוקדם יותר הוגרל מול בורוסיה מנשנגלדבאך בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. ניקולה קאליניץ' נצץ עם צמד (שמונה שערי ליגה בסך הכל העונה) עבור הוויולה, שהעפילה למקום השביעי עם 26 נקודות. הקרואטי ניצל טעות קשה בהגנה והעניק למארחת יתרון כבר בדקה העשירית, והכפיל את התוצאה בעקב בדקה ה-39 מבישול של פרדריקו קייזה הצעיר. פרננסקו אצ'רבי החזיר את האורחת לחיים בדקה ה-76 אחרי ערבוביה ברחבה, אולם זה לא הספיק לססואולו, שספגה הפסד תשיעי העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ניקולה קאליניץ' שחקן פיורנטינה. GettyImages
קאליניץ' בכושר טוב/GettyImages

רומא - מילאן 0:1

שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהן צמודות בטבלה, עם 32 נקודות, במקומות 2 ו-3 והג'אלורוסי יצאו מהדו קרב הזה עם ידם על העליונה ונותרו ארבע נקודות מאחורי יובנטוס. וויצ'ך שצ'סני היה הגיבור הראשון של רומא במשחק, כאשר בדקה ה-27 הוא עצר פנדל של מ'ביה ניאנג. בדקה ה-62, ראג'ה נאינגולאן התגלה כגיבור השני. הבלגי השתלט על כדור שנגח מההגנה קוסטאס מנולאס, התקדם ובעט נהדר בשמאל מחוץ לרחבה, בדיוק לפינה של ג'יג'י דונארומה. בשבת: רומא מתארחת אצל יובנטוס למשחק גדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully