וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אביו של שחקן מכבי ראשון לציון הכה את שחקן אס"א תל אביב

תקרית מכוערת בעקבות עבירה של עידו לביא מאס"א על עומר גרא, ששייך לאורחים. אביו של גרא זעם והכה את לביא, לאחר מכן פרצה מהומה בין השחקנים והמשחק הופסק. הפועל רמת גן השיגה ניצחון בכורה

עומר גרא שחקן מכבי ראשון לציון. איגוד הכדוריד, אתר רשמי
לא נעים. עומר גרא/אתר רשמי, איגוד הכדוריד

אירוע אלים אירע הערב (שני) במפגש בין אס"א תל אביב למכבי ראשון לציון, במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל בכדוריד. בדקה ה-25 של המחצית הראשונה ביצע עידו לביא מאס"א תל אביב עבירה על עומר גרא. בעקבות העבירה הזו, פרץ אביו של גרא אל המשטח ותקף באלימות את לביא. במקום התפתחה מהומה גדולה ואלימות בין שני המחנות.

עם קצו של האירוע, השופטים שרקו לסיום המשחק במצב של 10:12 לראשון לציון. במקום לא הייתה אבטחה או אנשי משטרה, כך לפחות לטענת אנשי ראשון לציון, שמתחקרים את הנושא ויודיעו על המסקנות שלהם לאחר מכן.

תגובת איגוד הכדוריד: "אנחנו מצרים על התקרית ומגנים בכל תוקף כל סוג של אלימות! היועץ המשפטי של איגוד הכדוריד יבחן את הפרטים ויפעל להעמיד את מי מהמעורבים לדין על פי דו"ח השופטים (אריק רוימי ומתן בן סימון) והמשקיף (שלמה כהן)". יו"ר מכבי ראשון לציון ראול סרוגו מסר: "בשם השחקנים, הצוות המקצועי, ההנהלה ובשמי, אני מתנצל בפני אוהדי הכדוריד והספורט בישראל על מה שקרה".

במקביל התקיימו מספר משחקים בליגה שכן הגיעו לסיומם. הפועל רמת גן שנמצאת במקום האחרון בטבלה, רשמה ניצחון בכורה כשגברה בקרב תחתית על מכבי קרית מוצקין, 31:37. במשחק נוסף, הפועל אשדוד התאוששה לאחר ארבעה הפסדים רצופים וגברה על מ.כ חולון 27:28. מי שממשיכה בכושר הטוב שלה העונה היא בני הרצליה, שרשמה ניצחון שמיני העונה, 29:30 על עירוני רחובות. הקבוצה השנייה מהשרון, א.ס רמת השרון, גברה 24:26 על א.כ נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully