וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת האלופות: עירוני נהריה מארחת את נימבורק וננו גינזבורג

12.12.2016 / 17:53

אחרי ההפסד הדרמטי למכבי תל אביב, ינסו שחקניו של אריק אלפסי להתאושש במסגרת ליגת האלופות של פיב"א על חשבונה של הקבוצה הצ'כית (19:30, ספורט 5) ומאמנה הישראלי, שמגיעים אחרי הפסד ליגה ראשון

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. אדריאן הרבשטיין
ינקמו על ההפסד בצ'כיה? אלפסי/אדריאן הרבשטיין

העונה האירופית של עירוני נהריה תמשך מחר (שלישי) כשהקבוצה תארח את נימבורק הצ'כית של ננו גינזבורג, במסגרת המחזור התשיעי של שלב הבתים בליגת האלופות של פיב"א (19:30, שידור ישיר בספורט 5). נהריה מגיעה למשחק עם מאזן של שלושה ניצחונות וחמישה הפסדים שמציבים אותה במקום החמישי, שבסיטואציה מסוימת עשוי להספיק לעלייה, ואילו נימבורק מדורגת שלישית, עם מאזן של חמישה ניצחונות ושלושה הפסדים. בסיבוב הראשון גברו הצ'כים בביתם על נהריה 66:78.

יש לציין שהרבה תסכול שורר בעירוני נהריה מאז משחק הליגה נגד מכבי תל אביב ביום שבת. השחקנים של אריק אלפסי הוליכו לאורך שלבים ארוכים של ההתמודדות, והגיעו לשניות הסיום בשוויון כשהכדור האחרון נמצא בידיהם. אלא שבשלב הזה, החלטה של צוות השיפוט שלא לשרוק לעבירה על דרווין קיצ'ן שלחה את המשחק להארכה, בה ניצחו הצהובים. בקבוצה יודעים שעם כל הכבוד למפעל האירופי, שם שמו לעצמם מטרה להלחם על העלייה כפי שעושים עד כה, המטרה העיקרית שלהם היא לשפר עמדות בטבלת הליגה, כשכרגע הם קרובים מאוד למקום האחרון. בקבוצה מאמינים ביכולתם לגבור על היריבה הצ'כית, כשבמשחק הראשון שתי הקבוצות היו צמודות עד השלבים המכריעים של ההתמודדות.

נימבורק של ננו גינזבורג נחתה היום בבוקר בישראל, כשבביקור האחרון שלה בארץ היא השיגה ניצחון גדול על הפועל ירושלים, שהוביל באותה עונה להדחה של האדומים מהיורוקאפ. הצ'כים מגיעים למשחק אחרי הפסד ראשון במסגרת הליגה המקומית, 81:77 לפרדוביצה השנייה בטבלה, כשלמרות שני הניצחונות האחרונים במסגרת ליגת האלופות, ב-30 הפרש על דומז'לה הסלובנית וב-44 הפרש על באקן ברס הדנית, הם רחוקים מלהיות מרוצים מהיכולת. ביירון אלן, שחתם בתחילת העונה בהפועל תל אביב ושוחרר, מוביל את קלעי הקבוצה בליגת האלופות עם 14.1 נקודות למשחק, כשאחריו ברשימה נמצא הווארד סיינט-רוס עם 12.8 נקודות ו-וויוצ'ך חרובן עם 11.9 נקודות. מיודענו, דיימון סימפסון, לא מרשים עד כה במדי הקבוצה והוא רשם 9.2 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully