וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הרביעית: כריסטיאנו רונאלדו זכה בפרס "כדור הזהב"

השנה החלומית של הפורטוגלי נמשכת והוא רשם זכייה שלישית בארבע השנים האחרונות, לאחר שזכה גם בליגת האלופות עם ריאל מדריד ובאליפות אירופה עם נבחרת פורטוגל. מסי שני, גריזמן שלישי

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מספר 1 בעולם. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו זכה היום (שני) בפרס "כדור הזהב" של מגזין הכדורגל הצרפתי, "פראנס פוטבול". זוהי הזכייה הרביעית של הפורטוגלי בפרס היוקרתי והשלישית בארבע השנים האחרונות. רונאלדו בן ה-31 ממשיך את השנה החלומית שלו ואולי הגדולה בקריירה, שכללה זכייה בליגת האלופות עם ריאל מדריד, זכייה באליפות אירופה עם נבחרת פורטוגל, זכייה בתואר שחקן השנה של אופ"א, חתימה על חוזה חדש בריאל מדריד וחתימה על חוזה לכל החיים עם חברת הספורט "נייקי". מסי סיים שני, אנטואן גריזמן שלישי.

יש לציין שלהבדיל משש השנים האחרונות, הפרס הוא כבר לא איחוד בין כדור הזהב ושחקן השנה של פיפ"א. המגזין הצרפתי החל במסורת בשנת 1959, ועם השנים הפך לפרס האינדיבידואלי היוקרתי ביותר לשחקן בעולם הכדורגל. בשנת 1991 גם פיפ"א החלה במסורת של פרס אישי לשחקן הבולט של השנה, ובמשך 19 שנה חולקו שני הפרסים במקביל.

החל משנת 2010 החליטו שני הגופים לאחד כוחות ולהעניק פרס אחד משותף. בשש השנים האחרונות, ליאונל מסי זכה ארבע פעמים וכריסטיאנו רונאלדו פעמיים. בשנה החולפת כאמור הוחלט על פיצול, והטקס של פיפ"א ייערך בציריך בתחילת חודש ינואר 2017, בו ייבחרו גם שער השנה, מאמן השנה ושחקנית השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully