וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: הפועל באר שבע תשחק נגד בשיקטאש

12.12.2016 / 14:29

הגרלה קשה לבכר ושחקניו בדמות אלופת טורקיה. המשחק הראשון ב-16 בפברואר בישראל, הגומלין כעבור שבוע באיסטנבול. רחמים: "היריבה חזקה, אבל כבר עשינו דברים מדהימים השנה. אפשר לעבור". בכר: "הגרלה מעניינת, נלמד אותם בצורה יסודית"

רויטרס
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע (שמאל) עם מאור בוזגלו. רויטרס
הגרלה קשה. ברק בכר ומאוד בוזגלו/רויטרס

הפועל באר שבע תשחק נגד בשיקטאש הטורקית בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית - כך נקבע היום (שני) בצהריים בהגרלה שנערכה בניון, שוויץ. המשחק הראשון יתקיים באצטדיון טרנר ב-16 בפברואר 2017 והגומלין ייערך ב-23 בפברואר בטורקיה.

המאמן ברק בכר אמר היום בקצרה: "הגרלה מעניינת מול קבוצה חזקה ומאתגרת. נלמד אותם בצורה יסודית ונבוא בצורה הכי טובה שיכולה להיות".

מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים, נציג הקבוצה בהגרלה בשוויץ, אמר אחרי ההגרלה: "אין ספק שזו קבוצה חזקה מאוד. יהיה קשה מאוד, אבל כבר עשינו מספיק דברים מדהימים השנה כדי להמשיך להאמין. בשלב הזה כל המועדונים גדולים עם מסורת, על הנייר היו דברים יותר טובים ופחות טובים, אבל לכל אורך הדרך פגשנו יריבות חזקות וידענו להתעלות, כמו אולימפיאקוס ואינטר וסאות'המפטון, ונקווה שזה ימשיך. אני מאמין שאפשר לעבור. האמנתי לכל אורך הדרך".

בשיקטאש היא אלופת טורקיה ומדובר בהגרלה קשה לבאר שבע. הטורקים הפסידו רק משחק רשמי אחד העונה, מדורגים במקום השני בליגה שלהם וסיימו במקום השלישי את בית ליגת האלופות שכלל גם את נאפולי, בנפיקה ודינמו קייב.

את הקבוצה מאמן שנול גונש הוותיק ויש במדיה שחקנים בעלי שם עולמי כמו ריקרדו קווארסמה, אדריאנו, ונסן אבובקאר, גוקאן אינלר, ג'נק טוסון, אוגוזחאן אוזיאקופ ואחרים.

עוד בנושא

על כנפי נשרים: בשיקטאש חוזרת לישראל, חזקה מבעבר - הכירו את היריבה
יעזוב את באר שבע? יובל שבתאי מבוקש ברעננה, שרוצה להחזירו בינואר
שמינית גמר האלופות: פ.ס.ז' מול ברצלונה, באיירן מינכן מול ארסנל

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע. רויטרס
החגיגה תימשך? באר שבע/רויטרס

* הפועל באר שבע תהיה הקבוצה הישראלית השלישית שפוגשת את בשיקטאש. הטורקים ניצחו את מכבי תל אביב פעמיים בליגה האירופית ב-2011 (1:5 ו-2:3), אבל הודחו על ידי הפועל חיפה במוקדמות ליגת האלופות ב-1999 (0:0 בישראל, 1:1 בטורקיה).

* ריקרדו קווארסמה שמשחק בבשיקטאש גם היום, כבש צמד ב-2:3 של הטורקים על מכבי תל אביב בבלומפילד בדצמבר 2011. האריס מדוניאנין, גל אלברמן, ברק יצחקי וברק לוי היו בסגל באותו משחק.

* הפועל באר שבע מעולם לא פגשה יריבה טורקית לפני כן.

* המאזן של קבוצות ישראליות ב-14 משחקים נגד קבוצות טורקיות באירופה: 1 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו, 7 הפסדים. היחידה שניצחה קבוצה טורקית היא הפועל תל אביב, 0:1 על גזיאנטפספור ב-2001.

עוד באותו נושא

על כנפי נשרים: בשיקטאש חוזרת לישראל, חזקה מבעבר - הכירו את היריבה

לכתבה המלאה
ריקרדו קווארסמה שחקן בשיקטאש חוגג. רויטרס
בדרך לטרנר. קווארסמה/רויטרס

שאר המשחקים בשלב 32 האחרונות

אתלטיק בילבאו - אפואל ניקוסיה
לגיה ורשה - אייאקס
אנדרלכט - זניט סנט פטרסבורג
אסטרה ג'ורג'ו - גנק
מנצ'סטר יונייטד - סנט אטיין
ויאריאל - רומא
לודוגורץ רזגארד - פ.צ קופנהאגן
סלטה ויגו - שחטאר דונייצק
אולימפיאקוס - עוסמאנליספור
גנט - טוטנהאם
רוסטוב - ספרטה פראג
פ.ק קרסנודאר - פנרבחצ'ה
בורוסיה מנשנגלדבאך - פיורנטינה
אלקמאר - ליון
פאוק סלוניקי - שאלקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully