וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התפרצות געשית של כישרון", "מסי הישראלי חזר ובגדול": ברשת חוגגים עם אסולין

הקשר סחט מחמאות אחרי ביצוע הסולו במדי סבאדל בליגה הספרדית השלישית. 'ספורט' הקטלוני החמיא: "ביצוע שמזכיר את השער הראשון של רונאלדיניו במדי בארסה. מבצע ששייך לגדולים ביותר"

ברחבי הרשת עדיין לא נרגעים מההופעה הנהדרת של גיא אסולין במדי סבאדל אמש (ראשון) בליגה השלישית בספרד. הקשר, שרק בעונה הקודמת התקשה להבריק במדי הפועל תל אביב, הרשית את הראשון שלו העונה כבר בדקה העשירית. אם חשבתם שבזה מדובר? אז אתם מוזמנים להציץ בביצוע מהדקה ה-48, שהעניק לאסולין מחמאות ענקיות ברחבי הרשת. הדהירה של הקשר לאורך כל המגרש מול פראט עוררה השוואות לרונאלדיניו, רונאלדו הברזילאי, דייגו מראדונה. אוהדי סבדאל כבר בטוחים כי הביצוע של אסולין הוא השער הגדול ביותר שנכבש בנואבה קראו אלטה, מגרשה הביתי של הקבוצה שקיים משנת 1967.

seperator

'ספורט' הקטלוני החמיא: "החזרה של מסי הישראלי הייתה מהפנטת. הוא סיפק את משחקו הטוב ביותר במדי סבאדל עם ביצוע ששייך לגדולים ביותר. זה מזכיר את השער הראשון של רונאלדיניו במדי בארסה. מדובר בהתפרצות געשית של כישרון ועוצמה, איזה ביצוע!".

גם באנגליה החמיאו לאסולין. קיליאן קבאז'רו מאתר 'Goal' טען: "מסי הישראלי הותיר את אוהדי סבאדל פעורי פה, האיש שהיה אמור לרשת את מסי בברצלונה הצליח סוף סוף להשיג רגע של נחת. האיש שהגיע לברצלונה וחלק את הקבוצות הצעירות עם בויאן קרקיץ', היה אחד היהלומים של לה מאסיה. לצערו, שום דבר מהפוטנציאל הזה התמשש. גם הבכורה שלו במדי נבחרת ישראל בגיל 17 לא הביאה לתפנית".

"ההחלטה לחזור לספרד דווקא אחרי שהדברים לא הסתדרו, גרמו לו לחזור אל היסודות. בגיל 25 ייתכן והכוכב הישראלי רואה את האור, או שאולי מדובר בעוד החמצה של פוטנציאל גדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן סבאדל גיא אסולין חוגג. צילום מסך
הרעיד את הרשת. אסולין/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully