וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: בוקה ג'וניורס ניצחה 2:4 את ריבר פלייט בסופרקלאסיקו

הדרבי הגדול של ארגנטינה פיצה על האכזבות מהעונה שעברה עם התוצאה הכי גבוהה מאז 1995. המארחת כבר חזרה מפיגור ועלתה ל-1:2, אבל טבס כבש צמד, כולל שער מרהיב, והוביל את בוקה לפסגה

קרלוס טבס שחקן בוקה ג'וניורס חוגג. AP
הקפיץ את בוקה לפסגה. קרלוס טבס/AP

אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות בעונה שעברה, הסופרקלאסיקו העלה כמה רמות וחזר לרגש הערב (ראשון) עם שני מהפכים וניצחון גדול של בוקה ג'וניורס 2:4 על ריבר פלייט במונומנטל. המיז'ונריוס כבר חשבו שישיגו ניצחון ביתי ראשון על היריבה המושבעת מאז נובמבר 2010 אחרי שחזרו מפיגור, אבל אז בא קרלוס טבס וענה עם מהפך משלו. הקהל הנייטרלי נהנה מהדרבי עם הכי הרבה שערים מאז ה-2:4 של בוקה בחוץ ב-1995, ואוהדי הבוסטרוס חגגו עלייה לפחות זמנית לפסגת הליגה הארגנטינאית עם 28 נקודות. ריבר רק במקום ה-10 עם תשע נקודות פחות.

שחקני ריבר פלייט חוגגים. AP
רצה לחגוג לפני הפרישה, סיים עם הפסד כואב. אנדרס ד'אלסנדרו/AP

בוקה ג'וניורס הגיעה במומנטום מצוין, אחרי שלא הפסידה מאז מחזור הפתיחה (1:0 ללאנוס) והיא גם הייתה הראשונה לחגוג. קרלוס טבס, שעשוי לפרוש בקרוב או לעבור לליגה הסינית, מצא את וולטר בואו שהבקיע בדקה ה-14 את השישי שלו העונה. ריבר נראתה רע באותן דקות והייתה קרובה לספוג את השני, אבל בדקה ה-34 אנדרס ד'אלסנדרו הוותיק הגביה מימין, ג'ינו פרוסי הרחיק רע וסבסטיאן דריוסי ירה מהאוויר אל הרשת וחגג בטירוף את השוויון. שש דקות לאחר מכן המהפך הושלם, עם הגבהה של חורחה מוריירה מצד ימין ונגיחה מצוינת של הכוכב לוקאס אלאריו. אלא שריבר פספסה הזדמנות להגדיל את התוצאה ונענשה על כך לאחר ההפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
וולטר בואו שחקן בוקה ג'וניורס חוגג. AP
פתח את חגיגת השערים. וולטר בואו/AP

במחצית השנייה לחצה בוקה בניסיון להשיג את השוויון, ושתי דקות אחרי יציאתו של ד'אלסנדרו - הטוב בשחקני ריבר, כנראה במשחקו האחרון במונומנטל לפני פרישה אפשרית - זה אכן קרה. טבס קיבל כדור ארוך, ניצל יציאה אומללה של אוגוסטו בטאז'ה מחוץ לרחבה וגלגל אל הרשת החשופה בדקה ה-62. אקס מנצ'סטר סיטי ויובנטוס, שכבש רק שני שערים בתשעת משחקי הליגה בהם שיחק עד הערב, היה חתום גם על הגול היפה במשחק, כשסובב באומנות לקורה ופנימה מ-18 מטרים בדקה ה-81 והימם את הקהל האדום עם ה-2:3. המארחת שלחה את כל השחקנים קדימה ונענשה עם הרביעי בתוספת הזמן, כשהמחליף ריקי סנטוריון ניצל טעות בהגנה, הקפיץ מעל בטאז'ה והמשך בנגיחה פנימה. ניצחון ענק של בוקה ג'וניורס בביתה של ריבר פלייט.

אנדרס ד'אלסנדרו שחקן ריבר פלייט (מימין) לפני פרננדו גאגו שחקן בוקה ג'וניורס. AP
קרב ותיקים. פרננדו גאגו מאחורי אנדרס ד'אלסנדרו/AP
לוקאס אלאריו שחקן ריבר פלייט, מאחוריו איגנסיו פרננדס. AP
המהפך שלו לא הספיק. לוקאס אלאריו/AP
ריקרדו סנטוריון שחקן בוקה ג'וניורס. AP
נעץ את המסמר האחרון. ריקי סנטוריון/AP
אוהדי ריבר פלייט. AP
שוב לא ראו ניצחון ביתי בדרבי. אוהדי ריבר פלייט/AP
קרלוס טבס שחקן בוקה ג'וניורס. רויטרס
למען הסמל. קרלוס טבס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully