וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור על העימות עם קינזי: "היה ויכוח בלהט המשחק, לא יותר"

11.12.2016 / 23:27

הגארד של הפועל ירושלים התייחס לתקרית במהלך ההפסד לאילת: "זה קורה". פיאניג'אני: "אמארה לא שיחק כי המשחק שהתפתח לא התאים לו". מנקו, שהצטיין מול האקסית: "לא סוד שרציתי לנצח פה"

one

הפועל ירושלים נעצרה הערב (ראשון) אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים, ונחלה הפסד ביתי ראשון העונה מול הפועל אילת. דווקא אחרי שחשבו שהם יוצאים לדרך חדשה, הצטרף ההפסד הזה של האדומים לתבוסה לקובאן באמצע השבוע שעבר והתחושות בבירה הולכות ונעשות שליליות. אם זה לא מספיק, במהלך המחצית השנייה התעמתו על הפרקט בר טימור וטרנס קינזי.

טימור בעצמו אמר על כך בסיום:"היה ויכוח בלהט של המשחק, לא יותר. זה מה שהיה בגדול וזה קורה, לא קרה מעבר".

"המשחק רץ ורציתי לשחק מהר", הסביר מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני מדוע אמארה סטודמאייר לא שיחק בסיום, "הם שיחקו עם ארבעה גארדים בהרבה דקות, אם היה צמוד הייתי משתמש בו אבל בסוג כזה של משחק זה לא היה מתאים. שום דבר לא הלך לנו. במחצית הראשונה החמצנו המון זריקות פנויות ואחר כך החטאנו גם מהעונשין. ניסינו אבל רמות האנרגיה לא הספיקו והחיסרון של דייסון היה משמעותי".

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל אילת ניצחה 81:92 את הפועל ירושלים בארנה

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. נועם מושקוביץ
"רמות האנרגיה לא הספיקו". פיאניג'אני/נועם מושקוביץ

רפי מנקו, שהצטיין מול האקסית עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים: "כיף גדול לנצח, קודם כל בשביל אילת. זה ניצחון חשוב בשבילנו, אני מאוד מאושר. זה לא סוד שרציתי לנצח פה, אני שמח שזה קרה. אני לא יודע אם הופתעתי מהקהל, הוא משלם כדי לראות את הקבוצה והוא יכול להביע את הדעה שלו. הפועל ירושלים, קבוצה גדולה וקבוצה טובה. עכשיו אני מתמקד באילת, החברים מירושלים פרגנו מאוד, זה חימם את הלב ועשה לי כיף".

עודד קטש המאושר סיפר בסיום: "התקפית אני חושב שהגענו לסיטואציות שלנו, הגנתית אהבתי את איך ששמרנו. עשינו הגנה גדולה, אני שמח שניצחנו בחוץ. ירושלים עבור להרכב של פורוורדים כשהם נקלעו לפיגור, אבל הצלחנו להתמודד עם זה. נאור שרון היא אחת המתנות הכי גדולות שקיבלנו, כבר כמה שבועות הוא מוכיח את עצמו. נאור הוא ילד מוכשר, הוא ידע שמגיע לו לשחק יותר ואמרתי לו את זה, אני שמח בשבילו. המשחק של הפועל ירושלים בנוי על הרבה יכולות, הצלחנו לעשות התאמות במחצית השנייה. יהיה לנו קשה מול הפועל חולון, ניצחנו שם בליגה ואני מקווה שנצליח לעשות את זה גם בגביע".

"עבדנו נורא קשה השבוע" סיפר נאור שרון שתרם 13 נקודות, "אני מאוד שמח שעשינו את זה. מדובר בניצחון גדול, דיברנו על הגנה השבוע. רצינו לעצור את הגבוהים שלהם, אני שמח כי גם היינו אגרסיביים. אילת זה הבית שלי, השחקנים עוזרים ואני לומד כל יום מחדש. העבודה עם עודד קטש, שהיה רכז גדול, עוזרת לי. אני מכיר את רפי מנקו הרבה שנים, ידעתי שהוא יגיע ויהפוך לחלק משמעותי עבורנו".

(סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully