וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת האלופות: ריאל מדריד מול ארסנל? באיירן תפגוש את ברצלונה?

16 הקבוצות שצלחו את שלב הבתים יוגרלו (שני, 13:00, יורוספורט וספ' 5) לשלב שמינית הגמר. אלופת אירופה תהפוך לסיוט של התותחנים? איזה מפגש ענקיות ייקבע? כל האפשרויות והסיכויים

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
השלב הבא "ככה" קרוב. רונאלדו/GettyImages

לאחר סיומו של שלב הבתים של ליגת האלופות, תיערך מחר (רביעי, 13:00, יורוספורט וספורט 5) הגרלת שמינית הגמר בה יגלו 16 הקבוצות שהעפילו לשלב הנוקאאוט מי תהיה היריבה הבאה שלהם. הקבוצות שסיימו ראשונות בבתים תהיינה המדורגות בהגרלה, והן יתארחו אצל אלו שסיימו במקום השני ב-14/15 וב-21/22 לפברואר. משחקי הגומלין, הפעם בביתן של המדורגות, ייערכו ב-7/8 וב-14/15 למרץ. ההגבלות היחידות להגרלה הן שקבוצות מאותה מדינה לא תוכלנה להיפגש, כמו גם קבוצות שהעפילו מאותו בית.

מנצחות הבתים: ארסנל, נאפולי, ברצלונה, אתלטיקו מדריד, מונאקו, דורטמונד, לסטר סיטי, יובנטוס.

הקבוצות שסיימו במקום השני: פריס סן ז'רמן, בנפיקה, מנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן, באייר לברקוזן, ריאל מדריד, פורטו, סביליה.

סיכויי הקבוצות בהגרלה

העובדה שקבוצות בכירות, המועמדות לזכייה בליגת האלופות, כמו ריאל מדריד, באיירן מינכן ופריס סן ז'רמן מצאו את עצמן בצד הלא מדורג של ההגרלה, הפכה אותה למסקרנת אפילו יותר מהרגיל, ומפגשים מרתקים בין ברצלונה לבאיירן מינכן או בין ריאל מדריד ליובנטוס מציתים את הדמיון. מעניין מאוד לראות מול מי תוגרל ארסנל, ששמחה לסיים בפסגת הבית לראשונה אחרי חמש שנים ולמרות זאת תוכל "לזכות" ביריבה קשה מאוד בשמינית. למעשה, ניתוח הסיכויים של הקבוצות בהגרלה מגלה שהאפשרות שהתותחנים יפגשו את אלופת אירופה ריאל מדריד היא הסבירה ביותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully