וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת סגרה עם שחקני הפועל באר שבע את גובה המענק על ההישג

11.12.2016 / 13:37

לוואלה! ספורט נודע שנציגי השחקנים סגרו עם הבעלים את גובה המענק לו יזכו על ההעפלה לשלב הנוקאאוט, לפי חלק מהם המענקים ינועו סביב 50 אלף שקלים לשחקן. בראון לא צפוי להיות בסגל לבית"ר

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: מתן חדד

אלונה ברקת תעניק בונוס של כ-50 אלף שקל לכל אחד בסגל הפועל באר שבע. זאת בעקבות ההעפלה לשלב הנוקאאוט בליגה האירופית. גם הצוות המקצועי יקבל מענק בגובה לא ידוע. לוואלה! ספורט נודע שעוד לפני המשחק מול סאות'המפטון סגרו נציגים של השחקנים עם הבעלים על גובה המענקים.

השחקנים מרוצים מאוד מהמחווה של ברקת, בעיקר משום שבחוזים שנחתמו עמם אין אזכור למענק העפלה לשלב מתקדם באירופה, והבעלים החליטה על המענק מיוזמתה. "כל הכבוד לאלונה שנתנה מענקים בשקט, בלי להפוך את זה לסאגה. זה חלק מהמשפחתיות שנוצרה כאן", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

הקבוצה התאמנה אתמול המשחק מול בית"ר ירושלים (שני, 21:05, ספורט 5). עושה רושם שוובה בראון שמתאמן כרגיל לא יהיה בסגל למשחק ויקבל מנוחה. רק במשחק גביע הטוטו ביום חמישי נגד הפועל חיפה הוא יחזור לסגל לראשונה מאז הפציעה. "המשחק מול סאות'המפטון יהדהד אצל כולנו עוד הרבה זמן, אבל כולם מבינים שזה מאחורינו וחייבים לנצח את בית"ר", אמר שחקן נוסף בקבוצה. "חשוב עבורנו לסיים את הסיבוב הראשון בפער גדול ככל האפשר".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים בסאות'המפטון. AP
הרוויחו את זה ביושר. שחקני באר שבע/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully