וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הצגה לטי ג'יי ליף: "הוא מתפתח להיות השחקן האהוב במכללות"

בנו של בראד ליף הצטיין עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים בניצחון על מישיגן, ופרשני ארה"ב ממשיכים להתלהב מהיהלום. באחד מאתרי הדראפט המובילים מנבאים: הוא ייבחר בבחירה ה-11 בסיבוב הראשון

טי ג'י ליף, מכללת UCLA. AP
ממשיך להרשים. ליף/AP

עוד הצגה לטי ג'יי ליף. הפרשמן הישראלי, בנו של כדורסלן העבר בראד ליף, הוביל הלילה (בין שבת לראשון) את מכללת UCLA לניצחון 84:102 על מישיגן עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים, אחת התצוגות הטובות ביותר שלו מפתיחת עונת המכללות. לא פחות מ-13,571 צופים מילאו את האולם הביתי של הברוינס וראו את שחקן הפנים מוביל ריצה במחצית השנייה, אחרי מחצית ראשונה מאוזנת שהסתיימה ב-50:50. "נתנו לי אגרוף בפרצוף במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה כבר שיחקנו עם גישה אחרת והצלחנו לכפות את הסגנון שלנו עליהם", אמר ליף בן ה-19.

שחקן מכללת UCLA טי ג'יי ליף. AP
בארה"ב מתלהבים. ליף/AP

ליף ממשיך להרשים את הפרשנים בארצות הברית. לצידו משחק הרכז לונזו בול - אחד הרכזים המדוברים במכללות, ומי שמושווה לעתים תכופות לג'ייסון קיד. אולם בימים האחרונים ליף מקבל לא פחות תשומת לב.

"בזמן שהסגנון של לונזו בול עתידני, טי ג'יי ליף זורק אותך חזרה לעבר. שום דבר ברפרטואר שלו לא פנסי. הוא לא מאוד אתלטי ולא מהיר במיוחד, אבל סגנון הזריקה שלו כמעט מושלם, עבודת הרגליים שלו נהדרת והוא מוסר מצוין. ליף הוא הדוגמא המושלמת לשחקן עם יסודות נכונים. הוא השחקן שאבא שלכם הכי יאהב במכללות ואולי בקרוב גם היא אהוב עליכם", נכתב ב-ESPN.

גם באתרי הדראפט המרכזיים כבר מתקשים להתעלם מליף. באתר DraftExpress הוא עדיין לא מופיע כמי שעשוי להיבחר בדראפט, אבל ב-NBA Draft כבר מנבאים שייבחר בבחירה ה-11 בסיבוב הראשון.

לילה מוצלח למדי עבר גם על ישראלי נוסף במכללות, איגור קולשוב. הסמול פורוורד בן ה-22 הוביל את מכללת רייס לניצחון 63:70 על מכללת סטיבן אוסטין עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully