וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי חולון מכחישים: "הנהמות לעבר כארם משעור לא היו גזעניות"

11.12.2016 / 9:24

הסגולים הוציאו הודעה לאחר שבהרצליה התלוננו על קריאות לעבר שחקנם: "האוהדים נוהגים לנהום לכל שחקן שמטביע בלי קשר למין או גזע". בקבוצה לא נרגעים מההצגה של ווייאט: "חוויה לצפות בו"

one

העונה המצוינת של הפועל חולון המשיכה גם אמש (שבת) כשהקבוצה של דן שמיר ניצחה את בני הרצליה בחוץ 74:81, והתבססה לבדה במקום השני בטבלה עם שבעה ניצחונות ושלושה הפסדים. הסגולים שלטו במשחק מהפתיחה, ומנעו מספר נסיונות קאמבק של הרצליה, כשבדקות הסיום נצץ קאליף וויאט הפנטסטי עם 23 נקודות. מי שעוד היה בשיאו אמש היה גוני יזרעאלי הוותיק שקלע 12 נקודות ב-4 מ-4 מחוץ לקשת אליהן הוסיף שישה אסיסטים.

"אתם יכולים להגיד מה שאתם רוצים, יש לנו משחק גביע מאוד חשוב מול קבוצה שהפסדנו לה כבר (הפועל אילת, א.ש), צריך להיות טובים במאי, עוד מעט נסיים סיבוב ומקווה שנסיים סיבוב בצורה טובה", סיכם יזרעאלי את המשחק וסירב להתייחס להצלחה של קבוצתו, אך כן דיבר על חזרתו של פול דילייני למגרשים, "צריך לתת קרדיט לפול, הוא השחקן הכי טוב שלנו וזה נותן לנו הרבה אנרגיות וביטחון, הוא חלוד עוד קצת. לי אישית ולעוד כמה שחקנים, זה אחד הדברים הכי טובים שקרו לנו".

שחקן בני הרצליה כארם משעור. ברני ארדוב
היה או לא היה? משעור/ברני ארדוב

באופן טבעי פרגנו אמש בחולון לוויאט, שנמצא בכושר שיא בשבועות האחרונים. הגארד האמריקאי קלע 12 מ-14 הנקודות האחרונות של חולון בשש הדקות האחרונות, כשגם יזרעאלי בין המפרגנים, "שיחקתי עם שחקנים גדולים, פי ג'יי טאקר, מאליק דיקסון, ג'רמי פארגו, הוא אולי לא כזה גדול אבל במאני טיים הוא מרגיש בנוח, זה חוויה לראות אותו, הרבה קרדיט אליו".

במהלך המשחק התחוללה מהומה לאחר שכרוז בני הרצליה דרש מאוהדי חולון, ששרקו בוז לשחקני הקבוצה המארחת, ביניהם כארם משעור, להפסיק לקרוא קריאות גזעניות. אוהדי הקבוצה, שהופתעו מהקריאה, הוציאו הבוקר הודעה בנושא: "ברצוננו להבהיר שבמשחק אתמול בהרצליה לא היו שום קריאות גזעניות לעברו של כארם משעור. אוהדי חולון נוהגים לנהום לכל שחקן שמטביע בלי קשר למין או גזע. העובדות הן שבעונה הקודמת חולון שיחקה שלוש פעמים מול משעור ולא היו קריאות, וגם לא יהיו".

"לגבי עניין הנהמות בהטבעות, הנהלת הקבוצה עושה שיחות עם הקהל על מנת שנושא זה ייפסק והוא ייפסק, אבל כל ניסיון לקשר בין הפועל חולון לקריאות גזעניות הוא לא נכון ושקרי. אוהדי הקבוצה לא מערבים פוליטיקה במשחקי הקבוצה. אנחנו מציעים לתקשורת להתעסק ב-600 חולונים שהגיעו להרצליה ונתנו הצגה של עידוד, ולא בנסיון לקשר בין גזענות למועדון".

הפועל חולון מסרה בתגובה רשמית: "במהלך הרבע הראשון קראו מספר אוהדים קריאות לעבר שחקני הרצליה וביניהם השחקן כארם משעור, קריאות שיכולות להתפרש כקריאות גזעניות. אותם אוהדים הושתקו באופן מיידי על ידי חברי ההנהלה והאוהדים שמסביבם, והקריאות פסקו ולא חזרו לאחר מכן. הפועל חולון מגנה כל תופעה של קריאות גזעניות כלפי כל אדם באשר הוא. לשמחתנו, זאת לא דרכם של האוהדים המסורים שלנו ובתופעה הנקודתית הזאת טיפלנו, ונדאג להמשיך לטפל על מנת שלא תחזור שוב".

"נשמח אם בעתיד גם הדברים החיוביים שיש במועדון, וישנם הרבה כאלה, יקבלו את אותה התייחסות ואותה תשומת לב לה זוכים האירועים שליליים".

בסיום המשחק גילו באולם כי כ-15 כסאות עליהם עמדו אוהדי חולון נשברו, ובהנהלת הסגולים הבטיחו לטפל בנושא. לוואלה! ספורט נודע כי בשבוע שעבר, שברו אוהדי חולון כ-45 כסאות בהיכל הדרייב אין, נזק שעלה כ-40 אלף שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully