וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר, המנהלת וההתאחדות דנים בשינוי התקנון, במועדון פסימיים

11.12.2016 / 11:58

הרשויות מבקשות מהצהובים-שחורים לא לרדת מהמגרש במקרה של קריאות גזעניות ולהמתין לשינוי חוקתי, אבל טביב פסימי: "הפתרון לא נמצא בתקנון, אלא בידיים של המשטרה ובית המשפט"

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. יותם רונן
פסימי לקראת הפגישה. טביב/יותם רונן

היום (ראשון) נערכת פגישה בהשתתפות נציגי מנהלת הליגה, ההתאחדות לכדורגל ובית"ר ירושלים על מנת לנסות למנוע את החלטת בית"ר לרדת מידית מהמגרש אם יישמעו קריאות גזעניות במשחקיה. אלי טביב ומשה דמאיו אמורים להיות נוכחים בפגישה.

בהתאחדות ובמנהלת לא רוצים שבית"ר תרד מהמגרש ומעוניינים שתמתין לשינויים בתקנון שיבוצעו בשבועות הקרובים - כאלו שיאפשרו לשופט להפסיק את המשחק על פי פתרון שלושת השלבים של אופ"א. מנגד, במועדון כועסים על ההתאחדות והמנהלת, טוענים שהן הפקירו אותה שנים מול התופעה ושפרט לקנסות ועונשים אף אחד לא סייע. בבית"ר לא מאמינים שהפגישה תוביל לשינוי אמיתי.

אלי טביב אמר לאנשי המועדון בסוף השבוע: "גם אם נסכים להמתין לפתרון שלושת השלבים של אופ"א אנחנו ניענש. אין כאן כיוון למצוא פתרון אמיתי, הפתרון נמצא בהתנהלות של בתי הדין, המשטרה ובתי המשפט. אם המנהלת וההתאחדות לא ידאגו שיהיו שינויים בגופים האלו, אין לזה שום סיכוי".

בבית"ר לוקחים בחשבון שירידה מהמגרש משמעותה הפסד טכני, למרות שבהתאחדות לכדורגל ובמנהלת שוחחו עם נציגי המועדון גם על אפשרות של חזרה למגרש וחידושו לאחר אקט של מחאה בן כמה דקות. כך או כך, ההתאחדות והמנהלת יצטרכו להגיע לפגישה עם פתרון הרבה יותר אופרטיבי עבור בית"ר מאשר המתנה לשינוי התקנון על פי שלושת השלבים של אופ"א.

עוד בנושא:

ארגון "לה פמיליה" הוציא הודעה חריפה נגד אלי טביב
בית"ר יוזמת שינויים בתקנון כדי לרדת מהמגרש במקרי גזענות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית"ר ירושלים שמים דגש על אנתוני וואקמה לקראת המשחק מחר (21:00, ספורט 5) נגד הפועל הפועל באר שבע. דוד קלטינס יקבל הוראות לסייע לסגור את הניגרי ואתמול אריק סאבו תורגל בעמדת המגן הימני על חשבון עוז ראלי.

סאבו שיחק בעמדה הזו בשני המשחקים האחרונים של נבחרת סלובקיה, אבל לפני שבועיים החמיץ פנים כשרן בן שמעון תרגל אותו כמגן ימני באימון. נראה שעכשיו הסלובקי מבין שזה הסיכוי היחיד שלו לשחק בהרכב. קליימן לא התאמן אתמול עקב מחלה, אך צפוי להתאמן היום ולהיות כשיר למשחק.

"באר שבע קבוצה איכותית, טקטית, מאומנת, עם הרבה מאוד ניסיון ושחקנים טובים", אמר דן איינבינדר לקראת המשחק. "אנחנו חזקים, באים מוכנים ומאמינים שנוכל יחד עם הקהל שלנו לנצח את המשחק. חבל שהמשחק לא בטדי, אך אני בטוח שגם במושבה תהיה לנו דחיפה אדירה".

על נושא הקריאות הגזעניות הוסיף איינבינדר: "אנחנו לא מתעסקים בזה. אנחנו מתרכזים אך ורק בכדורגל. זה המסר הכי טוב שאני יכול להעביר לחברים שלי. אני רוצה שהקהל יבוא, יעודד, ולא יתעסק במה שלא צריך להתעסק. מצפה לנו משחק כל כך קשה, תפקידנו לנטרל את הרעשים".

(עדכון ראשון: 8:23)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אריק סאבו, בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
הבין שהדרך היחידה לשחק בהרכב היא בעמדת המגן המני. סאבו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully