וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר צפוי לאמן מול הכוכב האדום, כעס על השחקנים: "לא נותנים הכל"

11.12.2016 / 8:13

חילוקי דעות בהנהלת מכבי תל אביב בנוגע להמשך דרכו של המאמן, כשברקע נבדקות אופציות חלופיות. בהנהלה יערכו עוד שיחת נזיפה לשחקנים, גל מקל מודה: "מצב הרוח לא טוב, לא כיף מה שקורה לי"

one

מכבי תל אביב ניצחה אמש (שבת) 93:99 את עירוני נהריה לאחר הארכה, אולם בהנהלה רחוקים מלהיות מרוצים. לקבוצה מצפה שבוע עמוס עם עוד משחק ליגה מחר מול הפועל גלבוע/גליל ומוקש ביום חמישי ביורוליג, בחוץ מול הכוכב האדום.

בימים האחרונים גברו השיחות בתוך הנהלת הקבוצה על המשך דרכו של רמי הדר, ונבדקו אופציות חלופיות לעמדת המאמן. ישנם חילוקי דעות בהנהלה לגבי המשך דרכו של הדר ולגבי זהות מחליפו אם יתבצע מהלך כזה. בכל מקרה, כרגע הנטייה היא להמשיך עימו גם במשחק הירוליג הקרוב. כך או כך, סבלנותם של האוהדים כבר פקעה: גם אמש נשמעו קריאות 'תתפטר' מהיציעים.

הסכמה נרחבת יותר קיים בהנהלה סביב התנהלות השחקנים. במכבי אף מתכוונים לערוך עוד שיחה תקיפה עימם. "הם צריכים להבין שהם חייבים להראות מחויבות ולתת יותר מ- 100 אחוז על הפרקט. אנחנו לא מרגישים שכולם נותנים את הכל. נראה לפעמים שהקבוצה לא משחקת ביחד", אמר גורם בקבוצה.

עוד בנושא:
ממשיכה לקרטע: מכבי ת"א ניצחה 93:99 את נהריה לאחר הארכה
מעמדו של רמי הדר התערער: "לא נעים להיות על הקווים ברגעים האלו"

מאמן מכבי תל אביב רמי הדר עם סוני ווימס, ג'ו אלכנסדר. מור שאולי
המאמן מקבל גיבוי, לפחות בינתיים. הדר עם ווימס ופניני/מור שאולי

גל מקל, שהמשיך לקבל קרדיט במשחקי הליגה וסיים עם 15 נקודות ו-5 אסיסטים, סיכם: "זו תקופה כזאת. אני חושב שהיו רעשים מסביב בכל השבוע וחצי האחרונים. זה משפיע על הביטחון. לא ידענו לגמור את המשחק, הם חזרו, שיחקו יפה וקלעו באחוזים טובים".

מקל הוסיף ש"צריך לעבוד על הכימיה. צריכים להיות ביחד ובאמת לשמוח שאנחנו פה ומשחקים כדורסל. זה משהו שקצת חסר לנו בתקופה האחרונה. מבחינתנו היה מאוד חשוב לנצח. גם הדרך חשובה, אבל במשחק הספציפי מול נהריה הניצחון היה חשוב לנו".

השחקן הוסיף: "יש בעיה אחרי שני הפסדים ביורוליג, פתאום לא כולם ביחד. מצב הרוח לא טוב, אולי הביטחון שלנו כקבוצה נפגע, נקווה שהניצחון הזה יחזיר אותנו לדרך הנכונה. איפשהו התייצבנו בקטע ההגנתי ואולי יש ירידה בשבועיים האחרונים. אבל קשה לי להסביר את זה ככה מהראש".

על מצבו האישי בקבוצה אמר מקל: "התפקיד שלי זה לשחק. אני משתדל לעשות את זה על הצד הטוב ביותר כשנותנים לי את ההזדמנות, ברור שזה לא כיף מה שקורה העונה, זה לא מה שציפיתי, אבל אלה החיים. זה מה יש ואני משתדל להתמודד עם זה הכי טוב שאפשר".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully