וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאטל סונדרס זכתה באליפות ה-MLS

הסונדרס הניפו לראשונה בתולדותיהם את התואר לאחר שניצחו בחוץ במשחק הגמר את טורונטו FC, שלא הפסיקה להחמיץ, 4:5 בתום דו קרב פנדלים (אחרי 0:0 ב-120 דקות). רומן טורס כבש את הפנדל המכריע

שחקני סיאטל סונדרס חוגגים זכייה באליפות ה-MLS. Claus Andersen, GettyImages
חגגו בחוץ. שחקני סיאטל אחרי הפנדל המכריע/GettyImages, Claus Andersen

עונת 2016 ב-MLS הסתיימה הלילה (בין שבת לראשון) עם דרמה גדולה, כאשר סיאטל סונדרס ניצחה 4:5 בתום דו קרב פנדלים את טורונטו FC, שאירחה את משחק הגמר, זאת לאחר ש-120 הדקות הסתיימו ב-0:0. זו האליפות הראשונה בתולדות הסונדרס, בעוד שטורונטו תיאלץ להמשיך לחכות.

הקנדים היו טובים יותר, אך ראו את הכוכב הגדול של הליגה, סבסטיאן ג'ובינקו רושם החמצה גדולה בתחילת המחצית השנייה. גם חלוץ נבחרת ארצות הברית, ג'וזי אלטידור, היה קרוב לכיבוש הן במחצית הראשונה והן בדקה ה-92, אך נעצר. בהארכה, מיודענו טוסיין ריקטס, אקס הפועל חיפה, שעלה מהספסל רק בדקה ה-103, סידר לאלטידור עוד מצב נהדר אך הנגיחה של החלוץ נעצרה באומנות אצל סטפן פריי הנהדר.

בסופו של דבר, המשחק הלך לפנדלים ושם, כל קבוצה פספסה בעיטה אחת מחמש הראשונות שלה. את הבעיטה השישית של טורונטו לקח ג'סטין מורו, שהפציץ את המשקוף. רומן טורס אמר תודה, שלח את הפנדל השישי של האורחים לרשת הגבוהה ונתן את האות לתחילת החגיגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully