וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "לא נעים להיות על הקווים ברגעים האלו"

10.12.2016 / 20:38

מעמדו של מאמן מכבי תל אביב התערער אחרי עוד משחק חלש מול נהריה, ההנהלה מאוכזבת גם מהשחקנים. אריק אלפסי תקף את השיפוט: "צריך לעשות בדק בית באיגוד השופטים, הם שדדו אותנו"

צילום: מור שאולי, עריכה: טל רזניק

מכבי תל אביב ניצחה אומנם הערב (שבת) את עירוני נהריה 93:99 לאחר הארכה, אך הלחץ על רמי הדר וסביב המערכת הצהובה רק התגבר ומיד לאחר המשחק ערכו חברי הנהלה פגישה שבה כבר נבדקו האופציות לאיוש עמדת המאמן במקומו של רמי הדר. יש לציין שהדיעות בהנהלה חלוקות, כאשר ישנו חשש לקראת המשחק מול הכוכב האדום במחזור הבא ביורוליג. הדיונים בהנהלה יימשכו בשבוע הבא, כאשר בהנהלה הצהובה ישנה ביקורת גם על שחקנים מסויימים שהמשיכו לאכזב גם הערב.

מאמן מכבי תל אביב רמי הדר עם שחקניו. מור שאולי
הלחץ רק מתגבר. רמי הדר/מור שאולי

רמי הדר ניסה לנתח את המשחק ואמר בסיום: "אנחנו מצפים לשחק הרבה יותר מאיך ששיחקנו בשני הצדדים של המגרש. זה לא סוד שאנחנו משחקים פחות טוב בתקופה האחרונה. הדבר היחיד שאני יכול לקחת היום זה שניצחנו את המשחק. בצד השני עמדה קבוצה שהייתה לא פחות טובה מאיתנו".

הדר הוסיף: "מהעובדות אי אפשר לברוח. אנחנו לא משחקים טוב בהגנה, לא מספיק נחושים והתוצאות מופיעות אחרי זה על הלוח. אני חושב שהקבוצה הזו הראתה שהיא יכולה לשמור. אני לא חושב שיש זלזול של שחקנים. אני רואה את זה יותר בצד המנטלי, אנחנו לא מספיק נחושים ואגרסיביים. אני אגיד שזה לא נעים לעמוד על הקווים ברגעים האלה".

אריק אלפסי מאמן המפסידה בא בטענות לשופטים: "באנו לפה בשבוע לא פשוט. שיחקנו מול בנביט אחרי מסע מפרך. הגענו עם אמונה לפה שאנחנו יכולים לנצח. לא רואה שום סרט בעולם שאייברסון יכול לשמור את קיצ'ן ועובדה שהוא עף לשלטי פרסום. שלושה שופטים עומדים שם ובולעים את המשרוקית. זו פעם שנייה מול מכבי. זו טעות קריטית, נתנו יותר מדי כבוד למכבי. אני מצפה ששופטים יעשו סקאוטינג על שחקנים ויידעו מי עושה פלופים ולא ליפול בדברים האלה. אלה החיים של מאמנים, מספרים תירוצים אחרי הפסדים. משהו צריך להיעשות באיגוד השופטים, לא יכול להיות ששודדים אותנו בסוף. צריך אומץ לשרוק בבית מול מכבי אבל צריך לשרוק אותם. זו עבירה של 100 אחוז".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. מור שאולי
טענות קשות לשיפוט. אריק אלפסי/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully