וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "שלם מאוד עם ההחלטה שלי להגיע, אני פה עד הסוף"

10.12.2016 / 17:58

מאמן הפועל תל אביב דיבר על המצב הקשה של קבוצתו: "ידעתי שהמצב לא טוב כשהגעתי. חבל ששוב פנדל של 100 אחוז לא נשרק לטובתנו". אבוקסיס: "מאוד כואב לי על הפועל, אולי זה לטובה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב קיוותה לשמח קצת את אוהדיה אשר סובלים מאוד בתקופה האחרונה בדמות ניצחון שני ברציפות אחרי ה-0:1 על בני יהודה במחזור הקודם, אך הערב (שבת) הקבוצה של גיא לוזון לא הצליחה לנצח בבית את בני סכנין ונפרדה ממנה ב-1:1 - התיקו הרביעי של האדומים בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

"כל אחד מהשחקנים שהיה על המגרש עשה את המקסימום", אמר לוזון. "תקפנו עם המון שחקנים ולא היינו חשופים מאחור, ידענו לעצור בצורה נכונה את המתפרצות שלהם. חבל שלא בעטנו יותר לשער, במשחקים כאלה צריך גם לבעוט מרחוק, אבל בסך הכל יש הרבה נקודות אור. חזרנו מפיגור, דבר שאני לא חושב שקרה השנה. היינו יכולים להבקיע בדקה ה-90. חבל ששוב פעם פנדל של 100 אחוז לא נשרק לטובתנו, כמו שקרה לנו מול בית"ר ורעננה. במצבנו זה לא איי-איי-איי, אבל נצטרך להמשיך. גם היום שותפו שני שחקנים ממחלקת הנוער, עוד נקודת אור אם מחפשים, ונמשיך לעבוד".

על הורדת תשע הנקודות והירידה למקום האחרון בטבלה אמר המאמן: "בכל משחק נצטרך לעשות את המקסימום, כמו שקרה היום. נצטרך שפתח תקוה תהפוך לבלומפילד, כמו שקרה היום, ויהיה בסדר. במצבים כאלה כולנו צריכים להתאגד ולהתחבר. עם מינוס תשע, בליגה כזאת, עם מצבנו והסגל שלנו - זו האופציה היחידה. ידעתי שהמצב לא טוב כשהגעתי ולמרות זאת באתי באמונה שלמה ובכוונה שלמה לעשות את המקסימום. אני מאוד שלם עם ההחלטה שלי, ובדיעבד הייתי מקבל אותה שוב. אני פה עד הסוף".

אוהדי הפועל תל אביב במושבה/ברני ארדוב

"הפועל תל אביב הגיעה רק לחצאי מצבים", אמר יוסי אבוקסיס מנגד. "לא יצאנו בזול. המצבים הטובים במשחק היו שלנו, וב-0:1 הגענו למצב שאין יותר טוב ממנו. תיקו די משקף בסך הכל. את שני השערים האחרונים שלנו כבש הבלם, אברהם פאס. נצטרך לקבל שערים מהחלק הקדמי כדי להיות יותר טובים, נשתדל לשפר את זה.

על המצב של הפועל תל אביב: "זה מאוד כואב לי, גדלתי במועדון הזה. לפעמים דברים כאלה קורים וזה לטובה ובונים מחדש, אני מקווה שזה מה שיהיה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ובני סכנין נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully