וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאניג'אני לקראת אילת: "השבוע הזה יהווה מבחן גדול"

10.12.2016 / 17:13

מאמן הפועל ירושלים דרוך לקראת המשחק נגד קטש (21:05, ספורט 5), כשברקע התבוסה לקובאן ביורוקאפ. ג'רום דייסון הפצוע ייעדר. מכבי חיפה תארח את מכבי ראשון לציון

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאנג'יאני. ברני ארדוב
להתאושש מהיורוקאפ. פיאניג'אני/ברני ארדוב

משחקי המחזור העשירי בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים. במוקד תעמוד ההתמודדות בין הפועל ירושלים, אחרי התבוסה בקובאן וללא ג'רום דייסון הפצוע, להפועל אילת המתאוששת של עודד קטש. מכבי חיפה, שנמצאת עדיין עמוק בתחתית ועם לא מעט שחקנים פצועים, תנסה להאריך את רצף ההפסדים של האלופה מכבי ראשון לציון כשתארח אותה ברוממה.

seperator

הפועל ירושלים - הפועל אילת (21:05, ספורט 5)

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, ששיפרו את מצב הרוח וגרמו לאנשי הפועל ירושלים להאמין שהמשבר מאחוריהם, הגיעה התבוסה בקובאן ביום רביעי והיכולת הלא טובה של השחקנים של סימונה פיאניג'ני. בירושלים יודעים שלמשחק ברוסיה היה אמנם חשיבות רק בכל הנוגע למאבקי מיקום, אבל ייתכן כי יאמר משהו לגבי היכולת של האדומים להתמודד מול הקבוצות הטובות יותר ביורוקאפ. ובינתיים רוצה סגנית האלופה להאריך את רצף הניצחונות שלה בליגה לשלושה, ולהתקרב לפחות למקום השני בטבלה, לאור המרחק מהמוליכה מכבי תל אביב. ג'רום דייסון שסובל ממתיחה בשריר ייעדר.

"אנו בפתחו של שבוע קריטי ומתחילים אותו מול קבוצה שנמצאת בכושר טוב עם שני ניצחונות ליגה רצופים", אמר סימונה פיאניג'ני לקראת המשחק, "מהצד שלנו, נצטרך להוכיח שאנחנו מסוגלים לחזור למסלול אחרי הפסד מאכזב במסגרת היורוקאפ. נזדקק להישאר מרוכזים ומפוקסים כל 40 הדקות. השבוע הזה יהווה מבחן גדול עבור הקבוצה שלנו ואנחנו נעשה כל שביכולתנו על מנת להשיג בו את התוצאות הטובות ביותר עבורנו".

אחרי פתיחת עונה רעה, נראה כי הפועל אילת מתחילה להתחבר ולעלות על המסלול הנכון מחוץ לתחתית. הקבוצה של עודד קטש רשמה בשבוע שעבר את ניצחונה השני ברציפות כשגברה על מכבי אשדוד/באר טוביה, ונמצאת מרחק שני ניצחונות מהמקום האחרון, ורק ניצחון אחד מהמקום הרביעי. בקבוצה יודעים שהם עומדים בפני שני משחקי חוץ חשובים, נגד ירושלים בליגה, וחולון בגביע, כשלאחר מכן ייארחו שלושה משחקי בית רצופים שאמורים לעזור להם לטפס במעלה הטבלה. רוברט רות'בארט, שהורחק במשחק הקודם לאחר שזרק כדור על יפתח זיו, נקנס ב-15 אלף שקלים, ויעמוד לרשותו של עודד קטש. אפיק ניסים סובל ממתיחה במפשעה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רפי מנקו שחקן הפועל אילת. לירון מולדובן
המומנטום יימשך? מנקו/לירון מולדובן

מכבי חיפה - מכבי ראשון לציון (19:25, פריצות בספורט 5)

במכבי חיפה לא ציפו להיות באחד המקומות הראשונים בשלב זה של העונה, אבל ספק אם מישהו מאנשי המועדון חשב על קרבות הישרדות אליהם מתקרבים הירוקים אחרי קצת פחות משליש עונה. בשבוע שעבר הצליחו השחקנים של עופר רחימי להוביל לאורך רוב שלבי המשחק על מכבי תל אביב, אבל במאני טיים מספר טעויות, בצירוף החלטות שיפוט גבוליות, השאירו את מאזן הניצחון הירוק על כנו. ג'אריד פיימוס שב לפעילות בשבוע שעבר, אבל זה לא מתקן את מצבת הפצועים של עופר רחימי שכוללת את דניאל קופרברג שיפספס את המשחק בוודאות, וכן את ג'ון דיברתולומיאו, אלכס פרז ו-ווילי וורקמן, שכולם פצועים ובספק. ולמרות זאת, בחיפה נחושים להימנע מרצף הפסדים ולנצח את האלופה.

מנגד, שתי תבוסות בשבוע אחד גורמות לתחושה לא נעימה למכבי ראשון לציון. אם להפועל ירושלים בחוץ, בסגל החסר בו נמצאים השחקנים של אריק שיבק, עוד אפשר להבין את ההפרש, אז הגיעה התבוסה ביום שלישי האחרון נגד קטאייה יוהנסו הפינית בליגת האלופות של פיב"א וגרמה לאכזבה גדולה בעיר היין. בראשון לציון יודעים שהם יהיו חייבים לנצח את מכבי חיפה כדי להימנע ממאז שלילי בתום הסיבוב הראשון, ומי שייתכן ויעזור לה הוא אלישי כדיר שצפוי לחזור לסגל. שון דאוסון, שסובל מפציעה בברכו, ונעדר כבר שלושה שבועות מפעילות, עדיין נמצא בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully