וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סרחיו ראמוס כבש בתוספת הזמן, ריאל מדריד ניצחה 2:3 את לה קורוניה

הבלאנקוס פיגרו 2:1 ללא רונאלדו ובנזמה, אבל שבוע אחרי השער שלו בקלאסיקו, הקפטן הנפלא כבש את שער הניצחון בנגיחה ושמר על פער של שש נקודות בפסגה. מוראטה ומריאנו הוסיפו, חוסלו כבש צמד למפסידים

one

ריאל מדריד עדיין רחוקה מלהבטיח את תואר האליפות בספרד, אבל אם היא תעשה זאת התואר הזה יהיה רשום ככל הנראה בעיקר על איש אחד - סרחיו ראמוס. שבוע לאחר שכבש את שער השוויון החשוב כל כך מול ברצלונה, הקפטן הנפלא של הבלאנקוס כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן ב-2:3 הדרמטי על לה קורוניה.

תקציר: ריאל מדריד - דפורטיבו לה קורוניה 2:3. one
איזה ווינר. סרחיו ראמוס/one

זינדין זידאן נתן מנוחה לרונאלדו ובנזמה וריאל, שחושבת גם על אליפות העולם לקבוצות בשבוע הבא, התקשתה מאוד מול לה קורוניה שרק בשבוע שעבר הביסה 1:5 את ריאל סוסיאדד. אחרי מחצית מאופסת, המחצית השנייה הייתה מהפנטת ונפתחה עם שער יפהפה של אלברו מוראטה שבעט תוך כדי סיבוב לרשת (50). אולם, לה קורוניה ממש לא נבהלה ואחרי כמה החמצות והשלימה מהפך בזק מצמד מהיר של חוסלו המחליף (62 ו-65). זידאן הגיב כשהכניס את מריאנו שהשווה בנגיחה בדקה ה-84 ושתי דקות בתוך תוספת הזמן סרחיו ראמוס התרומם לכדור קרן ונעץ בנגיחה את השער ששמר על פער של שש נקודות בפסגה. ריאל מדריד לא יכולה להיות מרוצה יותר מדי מהיכולת שהציגה, אבל בהחלט מהניצחון שהושג ללא כוכבה הגדול וגם מהעובדה שהערב היא רשמה ציון דרך כששברה את שיא המועדון עם 35 משחקים רצופים ללא הפסד (!). מדהים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חאמס רודריגס ריאל מדריד. רויטרס
התקשה להאמין. חאמס רודריגס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 12: מצב ראשון לריאל מדריד הגיע מטעות בהגנת לה קורוניה, כשסידני איבד כדור עליו השתלט נאצ'ו, אבל שנייה לפני שהוא הבקיע אלבנטוסה התערב והרחיק לקרן.

דקה 25: קאסמירו היתל בהגנת לה קורוניה והוכשל על סף הרחבה. סרחיו ראמוס בעט את הכדור החופשי מעט גבוה מעל השער.

דקה 28: כמעט שער ללה קורוניה. אלבנטוסה הכניס כדור מצד שמאל ובורחס בעט בלי לעצור לפינה, אבל נבאס התעופף והציל.

דקה 30: חאמס רודריגס קיבל כדור עומק ומצא את ההגנה של לה קורוניה לא מוכנה, אבל בעט למרכז השער וטיטון השוער הפולני הציל.

דקה 32: וואו, איזה מזל לריאל מדריד. סרחיו בורחס, שוב הוא התרומם והגיע ראשון לכדור שהוגבה מצד ימין והכניע את נבאס בנגיחה, אבל הקורה הצילה את הבלאנקוס מספיגה.

שחקן ריאל מדריד אלברו מוראטה. רויטרס
שער יפהפה. מוראטה/רויטרס

דקה 50: גול! ריאל מדריד עלתה ל-0:1 בזכות שער יפהפה של אלברו מוראטה שקיבל כדור עם הגב לשער ותוך כדי סיבוב בעט טיל לפינה מ-25 מטרים.

דקה 62: גול! לה קורוניה משווה ל-1:1! אנדונה חילץ כדור לקאסמירו, קרלוס חיל העביר את הכדור לחוסלו המחליף שהפציץ אל בין החיבורים של נבאס.

דקה 65: גול! לא ייאמן, המהפך של לה קורוניה הושלם עם שער נוסף של חוסלו שקיבל כדור מצד ימין ובעט בנגיעה בין רגליו של נבאס. 1:2 ללה קורוניה.

דקה 84: גול! ריאל מדריד השוותה ל-2:2 בזכות שער של מריאנו המחליף שקיבל הרמה מלוקאס ונגח חצי עם הראש חצי עם הכתף לרשת של טיטון.

דקה 87: מהומה גדולה בברנבאו. סידני ומוראטה החלו להחליף מהלומות, סרחיו ראמוס ולוקאס התערבו ושחקני שתי הקבוצות התקוטטו, עד שהשופט הצליח להרגיע את התגרה שהסתיימה בשלום.

דקה 89: אלברו מוראטה נגח כדור קשתי שכמעט הכניע את טיטון אבל השוער הפולני התעופף והציל לקרן.

דקה 90+2: גול! שוב סרחיו ראמוס! הבלם שכבש את שער השוויון בקאמפ נואו לפני שבוע התרומם לכדור קרן של טוני קרוס ונגח כמו שרק הוא יודע בעוצמה לרשת. 2:3 לריאל מדריד.

רונאלדו צפה במשחק עם החברה החדשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully