וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק סוחט מחמאות, קיובן לא מתרשם, לברון מפרגן לחברים

"הוא טריפל דאבל מהלך ובטוח מאוכזב מההפסד", סיכם פטריק בברלי, ששוב חטף בוז מאוהדי הת'אנדר, את הקרב מול כוכב OKC, שהתקרב עוד צעד לצ'מברליין. בקליבלנד מרוצים מלאב ואירווינג

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר בין שחקני יוסטון רוקטס. רויטרס
הלך לאיבוד במהלך המכריע. ווסטברוק בין שחקני יוסטון/רויטרס

היחסים בין ראסל ווסטברוק לפטריק בברלי לא ממש חמים. בפלייאוף 2013, בשעה שכוכב אוקלהומה סיטי החזיק בכדור וביקש פסק זמן, בברלי זינק לעברו ופגע לו בברך, מה שהוביל לפציעה שגמרה לווסטברוק את העונה.

הלילה (בין שישי לשבת), בברלי הגיע עם יוסטון למשחק חוץ ב-OKC וכרגיל, חטף הרבה בוז. למרות זאת, ולמרות שווסטברוק השיג טריפל דאבל שביעי ברציפות, שווה למה שמייקל ג'ורדן עשה ב-1988/89 ואף אחד אחר לא עשה מאז, ידו של בברלי הייתה על העליונה ובמהלך המכריע של המשחק, הוא עצר את ווסטברוק וגרם לו לזרוק איירבול, שסידר ליוסטון ניצחון חוץ נאה, 99:102.

"לא אומר את מה שאני רוצה לומר", סיכם בברלי, "אבל כן, ניסינו לשים עליו כמה שיותר שחקנים ולגרום לו להיכנס לתוך הבלגן כדי להקשות עליו. הוא שחקן ממש, ממש, ממש, ממש, ממש, ממש, ממש, ממש, ממש, ממש טוב ולמזלנו, השגנו את העצירה המכריעה. הוא טריפל-דאבל מהלך ואני בטוח שהוא יהיה מאוכזב מההפסד, אבל הוא שיחק היטב". ווסטברוק רשם רק 16.7 אחוז מהשדה מול בברלי במשחק הזה, 2 מ-12, כאשר בברלי הקשה עליו ב-10 מתוך 12 הזריקות הללו.

ווסטברוק לעומת זאת, לא נתן יותר מדי קרדיט לשומר שלו: "פספסתי כמה זריקות קלות, באמת". המשחק הבא של הת'אנדר יהיה בבית מול בוסטון בליל ראשון ואם ווסטברוק ישיג עוד טריפל דאבל, הוא לא רק יגיע ל-50 כאלה בקריירה ויבסס את מעמדו במקום השישי בכל הזמנים, אלא גם יתקרב מרחק טריפל-דאבל אחד מהרצף ההיסטורי של ווילט צ'מברליין, שהשיג תשעה כאלה בעונת 1968.

מי שלא ממש מתרגש מהמספרים של ווסטברוק הוא הבעלים של דאלאס, מארק קיובן. לאורך השנים, קיובן לא ממש נמנה בין מעריצי הגארד והלילה הוא אמר: "הוא נותן מספרים של כוכב, זה ברור. אני לא מזלזל במה שהוא הצליח להשיג, אבל לא אשנה את ההגדרה שלי אליו. הוא לא סופרסטאר לטעמי, רק משיג נתונים של אחד". בעונה שעברה, קיובן אמר שסופרסטאר אמיתי סוחב קבוצה בינונית ל-50 ניצחונות ושלטעמו, ווסטברוק לא מסוגל לעשות זאת. כרגע, אחרי 23 משחקים, אוקלהומה סיטי במאזן 9:14, כך שאולי ווסטברוק יוכיח אחרת.

עוד בנושא:

ווסטברוק השיג טריפל דאבל שביעי ברציפות והפסיד

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר בחיבוק עם ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. AP
חיבוק חם עם החבר לקבוצה לשעבר, ג'יימס הארדן/AP

ימים טובים עוברים על קליבלנד. אחרי רצף של שלושה הפסדים במהלכו הציגה הגנה רעה מאוד, האלופה חזרה לעצמה עם שלושה ניצחונות, שניים בחוץ על טורונטו והניקס ואחד הלילה בבית, מול האקסית של לברון, מיאמי, שחטפה 114:84 כואב. בשלושת הניצחונות הללו, קליבלנד קלעה בממוצע כמעט 119 נקודות, כאשר הלילה, 27 הנקודות של קינג ג'יימס הקפיצו אותו מעל אלווין הייז, למקום התשיעי בטבלת הקלעים בכל הזמנים. לברון רחוק כעת 95 נקודות מהמקום השמיני, שם ניצב מוזס מאלון והמהפך צפוי להתרחש בקרוב מאוד.

"קראתי על אלווין", אמר לברון בסיום המשחק, "אני מכיר את ההיסטוריה של המשחק שלנו. מן הסתם, לא יצא לי לראות יותר מדי משחקים שלו, אבל אני יודע כמה הוא היה דומיננטי בתקופתו. בכל פעם שאני מוזכר עם שחקנים גדולים, והוא אחד מהם, זה מרגיש לי סוריאליסטי ומחמיא לי מאוד".

על המשחק עצמו, בו כיכבו מלבדו גם קווין לאב (28 נקודות ו-15 ריבאונדים) וקיירי אירווינג (23 נקודות) אמר לברון: "קווין הוא הקווין לאב הישן והוא עושה את כל מה שציפינו שהוא יעשה. זה מה שאנחנו רוצים לקבל ממנו. אבל אין עליו לחץ. הוא פשוט עולה לפרקט ומשחק כמו שהוא יודע כרגע. הוא קולע מצוין ולוקח ריבאונדים בקצב גבוה. פשוט נוח לו עם הקבוצה כרגע וזה נהדר. לגבי קיירי, אני חושב שכל שנה יותר ויותר נוח לו עם המערכת והשיטה שלנו. אתה הולך ומכיר את המקום שלך בקבוצה ככל שעובר הזמן בליגה. מהרגע שהתחברנו, שניהם רצו רק להשתפר כמה שאפשר ולתת עוד לקבוצה, לא רק בנקודות, אלא גם במנהיגות. ושניהם עשו את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
טריסטן תומפסון קווין לאב קליבלנד קאבלירס מול חסן ווייטסייד מיאמי היט. AP
לאב ותומפסון במופע אקרובטי מול חסן ווייטסייד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully