וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן רוצה שיא היסטורי, פפה עומד לעזוב את ריאל מדריד?

10.12.2016 / 8:56

הצרפתי ינסה להשיג משחק 35 ברצף ללא הפסד כאשר יארח את לה קורוניה, מולה ניהל את משחקו הראשון. הבעיה: בפעם היחידה בה ה-BBC לא שותפו בליגה, ריאל הפסידה. פפה בדרך לסין?

one

ברביעי בינואר, כמעט לפני שנה, הודיעה ריאל מדריד על פיטוריו של רפא בניטס אחרי חצי עונה כושלת ועל מינויו של זינדין זידאן במקומו. המשחק הראשון של זיזו היה בבית, מול דפורטיבו לה קורוניה והסתיים עם 0:5 מוחץ. מאז, הספיק זידאן להוביל את הבלאנקוס ל"אונ-דסימה", הזכייה ה-11 בגביע אירופה, כמו גם לזכייה בסופרקאפ האירופי. בשבוע הבא, הוא יקבל הזדמנות לצרף לרשימת התארים גם את גביע העולם לקבוצות, כאשר ריאל תצא לטורניר ביפן, אולם עוד קודם לכן, הקבוצה מהבירה תנסה לשמור על היתרון שלה בפסגת הטבלה ותארח, שוב, את דפור (שבת, 21:45, ערוץ 50).

בקלאסיקו שבת שעברה, ממנו יצאה ריאל עם 1:1 בדקה ה-90 הודות לשער של סרחיו ראמוס, זידאן ציין את משחקו ה-50 בתפקיד. המאזן? 37 ניצחונות, 11 תוצאות תיקו, שני הפסדים בלבד. מרשים מאוד. ריאל מגיעה למפגש מול דפור עם 34 משחקים רצופים ללא הפסד, שווה לשיא מועדון, כך שהיא עשויה לקבוע במשחק הזה שיא חדש תחת זידאן. המשימה הבאה אגב, היא לשבור את השיא הספרדי של ברצלונה, שעומד על 39 משחקים ללא הפסד והושג בעונה שעברה (זידאן וריאל עצרו אז את בארסה עם 1:2 בקלאסיקו בקאמפ נואו).

עוד בנושא:

ריאל מול דפור, ברצלונה אצל אוסאסונה

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. AP
יסתדר בלי הטריו הגדול שלו? זידאן/AP

אלא שלמשחק הערב יעלו המארחים ללא הטריו הגדול שלהם, גארת' בייל הפצוע וכריסטיאנו רונאלדו וקרים בנזמה, שמקבלים מנוחה ולא נכללו בסגל. מאז החתמתו של בייל בקיץ 2013 עברו שלוש עונות וחצי ורק פעם אחת הופיעה ריאל למשחק ליגה בלי אף אחד מהשלישייה הגדולה. זה קרה במחזור ה-37 של עונת 2013/14 והסתיים בהפסד 2:0 לסלטה ויגו של לואיס אנריקה. אז, הטריו זכה למנוחה לפני גמר ליגת האלופות והפעם, ריאל תנסה לא למעוד בלי הכוכבים שלה.

כוכב אחר של ריאל, פפה, עשוי לעזוב את המועדון בקרוב. החוזה של הפורטוגלי בן ה-33 מסתיים ביוני ולפי ה"אס", הוא זוכה להצעות גם מהפרמיירליג וגם מהליגה הסינית. פפה יסגור בקיץ עשר שנים בריאל מדריד ולפחות כרגע, נראה שזו הולכת להיות עונתו האחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully