וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי מארי נבחר לספורטאי הבריטי הגדול בכל הזמנים של טלגרף

בסקר שנערך על ידי כ-7,000 גולשים, פאנל של אגדות ספורט ופרשני וכתבי העיתון, זכה הטניסאי בתואר היוקרתי: "אני גאה מאוד ונרגש שהגעתי למקום הראשון בין אנשים שהשיגו כל כך הרבה"

אנדי מארי טניסאי בריטי עם התואר על המקום הראשון בעולם. רויטרס
עוד הישג גדול. מארי/רויטרס

אנדי מארי נבחר היום (שישי) לספורטאי הבריטי הגדול בכל הזמנים על ידי סקר ומשאל שנערך במערכת טלגרף. את ההצבעה ביצעו קרוב ל-7,000 מגולשי האתר הרשומים, פרשני העיתון והאתר וכתביו ופאנל של ספורטאים, שכלל בין היתר את ריאן גיגס, מייקל וון, דניס לואיס ואחרים.

"אני גאה מאוד לזכות בתואר הזה", אמר מארי, "זה אומר הרבה וזה משמעותי מאוד בשבילי, במיוחד כשזה מגיע מהציבור ומפאנל של אנשי ספורטאים ועיתונאים שאני מעריץ ומכבד מאוד. כשאני מסתכל על מה שאנשים אחרים ברשימה השיגו, אני נרגש מאוד שהגעתי למקום הראשון. אני מניח שזו הייתה בחירה צמודה מאוד". בתוך רשימת 20 הגדולים היו שלושה כדורגלנים, ארבעה אתלטים, שלושה שחקני רוגבי, שחקן קריקט, שני ספורטאים פראלימפיים, שני רוכבי אופניים, גולפאי, רוכב סוסים ושני ספורטאים אולימפיים בולטים.

ג'ודי מארי אמו של הטניסאי הבריטי אנדי מארי. Clive Brunskill, GettyImages
"זה מחמיא מאוד". ג'ודי מארי/GettyImages, Clive Brunskill

מארי הוא הטניסאי היחיד בין רשימת 50 הגדולים, מה שמראה את השליטה שלו בתחום הזה בבריטניה. בנוסף, הדגישו בטלגרף כי טניס הוא אחד מענפי הספורט האוניברסליים והמצליחים ביותר מבחינה בינלאומית עם 1.2 מיליארד אנשים שמשחקים ו/או צופים בו ברחבי העולם. "זה מדהים לראות את השמות ולהבין כמה הספורט הבריטי הצליח לאורך השנים, לא רק עכשיו, אלא גם כשחוזרים אחורה", הוסיף מארי, "זה גורם לך להרגיש גאה שאתה מייצג את המדינה. יש אנשים מדהימים ברשימה".

מארי עצמו נמצא במיאמי, שם יש לו דירה ומגרשי אימונים, ולכן מי שקיבלה את הפרס בשמו היא אמו ג'ודי מארי, שאמרה: "זה מחמיא מאוד, זה פרס שנפלא לקבל. ההישגים של מארי הגיעו בענף ספורט גלובלי מאוד, וגם ענף אינדיבידואלי בו משחקים 11 חודשים בשנה. זה ענף בו הדבר הכי חשוב הוא עקביות ושמירה על הרמה העולמית הכי גבוהה בכל שבוע, והוא משחק בעידן החזק ביותר אי פעם של הטניס".

אחד מחברי הפאנל שבחרו את הספורטאים היה האצן לשעבר דארן קמפבל, שאמר: "להיות בטופ 3 העולמי היה מספיק לרוב האנשים, אבל זה לא הספיק למארי. הוא הראה את זה כשהפך למספר אחת בעולם". סר איאן מקגיצ'אן, שאימן את קבוצת הרוגבי בריטיש ואייריש ליונס, הוסיף: "אנחנו שוכחים כמה קשיחות מנטאלית מתפתחת דרך הספורט ואנדי עשה את זה. ראינו ספורטאי שמתבגר לא רק מבחינה פיזית, אבל גם מבחינה מנטאלית והוא עכשיו מספר אחת בעולם וזה מדהים".

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully